Ook zo bang om voor of na je dienst in het donker naar de auto te lopen?

  • Ard Bennink

    Hallo,

    Zelf ben ik werkzaam als verpleegkundige bij de ambulancedienst.

    Echter hoor ik in de ziekenhuizen en zorginstellingen vaak van de dames dat zij het vaak niet prettig vinden om in het donker met bijv. een late- of nachtdienst van en naar de auto te lopen.

    Dit bracht mij op het idee om in mijn assortiment van mijn online web-shop voor hulpverleners een zelfverdedigingsspray op te nemen die voor de nederlandse wetgeving legaal is.

    Graag wil ik jullie dan ook op de hoogte brengen van de mogelijkheid om een legale verdedigingsspray aan te schaffen.

    Er zijn al thuiszorgorganisaties in den lande die dit voor hun personeel hebben aangeschaft.

    De spray staat bekend als de x-marker.

    Onder hoge druk wordt net als bij de pepperspray van de politie een blauwe vloeistof richting de dader gespoten.

    Deze vloeistof zal opzwellen als een soort schuim en de aanvaller zal gedesorienteerd raken en natuurlijk enorm schrikken.

    Dit geeft u de gelegenheid om te vluchten of de politie te waarschuwen.

    De vloeistof is echter niet gevaarlijk voor de gezondheid, maar de dader zal wel maximaal 3 dagen met een blauw verkleurd hoofd rondlopen (identificatie voor de politie).

    Mocht u de x-marker in het echt terecht moeten gebruiken, en u kunt dit middels een procesverbaal aantonen, krijgt u van de fabrikant kostenloos een nieuwe x-marker.

    De x-marker kost 15,00 euro (excl verzendkosten) en u kunt hem bestellen of bekijken op: www.firstcarecompany.nl.

    Productinformatie + foto's van de proefpersoon die de spray heeft ondergaan zijn te zien op: www.psproducts.nl.

    U zult zien dat de spray hier 10 euro duurder is.

    Met vriendelijke groet,

    Ard Bennink

  • Nelis

    wat nu als de potentiele benaderaar nu ook zo'n spuitbus heeft en er sneller mee is. in die paar gedesorienteerde uren kan er veel gebeuren. niet zo'n slim idee eigenlijk.