gezelschapsdame

  • Heleen Werner

    Omdat ik affiniteit heb met ouderen en vanaf 1989 vnl met hen heb gewerkt zoek ik in mijn nieuwe woonplaats(harderwijk/ermelo) of directe omgeving parttime werk als gezelschapsdame.Ook om de partner wat te ontlasten van de mantelzorg als partner ziek is,en deze uit wil..Ik heb inmiddels ervaring met mensen met de ziekte van Alzheimer ed.

    Ik vind het leuk om een oudere heer of dame( te bezoeken, thee mee te drinken, helpen met eten,de krant voor te lezen ,te gaan wandelen, met de auto ritje te maken of boodschappen doen.Voorop staat een leuk contact te krijgen en samen wat te gaan doen.

    Ik vraag 15 euro per uur en vergoeding van autokosten 20 cent per kilometer .

    Wie mailt mij voor haar/zijn vader of moeder?

  • Monique

    Dag Heleen,

    Ik vraag me af of jij nog plek hebt om iets voor mijn moeder te betekenen. Zij woont ook in Ermelo en heeft twee jaar geleden een herseninfarct gekregen en als gevolg daarvan heeft zij haar auto de deur uit moeten doen, kan niet zelf de deur uit en is afhankelijk van anderen om iets met haar te ondernemen.

    Mijn moeder is altijd een ondernemende vrouw geweest , onafhankelijk en heeft zelf veel in de ouderenzorg gedaan.

    Heeft nu heel veel zelfstandigheid moeten inleveren en dat valt haar zwaar.

    Zij leeft op van winkelen, kopje koffie drinken in het dorp of even met iemand boodschappen doen.

    Kunt u iets voor haar betekenen dan kunt u mij bellen of anders mailen info@triadome.nl en mijn telefoonnummer is 06 249 12 104.

    Hartelijke groeten, Monique

    Heleen Werner Schreef:

    ——————————————————-

    > Omdat ik affiniteit heb met ouderen en vanaf 1989

    > vnl met hen heb gewerkt zoek ik in mijn nieuwe

    > woonplaats(harderwijk/ermelo) of directe omgeving

    > parttime werk als gezelschapsdame.Ook om de

    > partner wat te ontlasten van de mantelzorg als

    > partner ziek is,en deze uit wil..Ik heb inmiddels

    > ervaring met mensen met de ziekte van Alzheimer

    > ed.

    >

    > Ik vind het leuk om een oudere heer of dame( te

    > bezoeken, thee mee te drinken, helpen met eten,de

    > krant voor te lezen ,te gaan wandelen, met de auto

    > ritje te maken of boodschappen doen.Voorop staat

    > een leuk contact te krijgen en samen wat te gaan

    > doen.

    >

    > Ik vraag 15 euro per uur en vergoeding van

    > autokosten 20 cent per kilometer .

    >

    > Wie mailt mij voor haar/zijn vader of moeder?