Oppas ouderen

  • Carla den Hollander

    Zoals er tegenwoordig ook veel betaalde kinderoppassen worden gevraagd, is er ook veel behoefte aan het oppassen op de oudere mens.

    Ik wil me daar voor aanbieden tegen betaling, echter ik ben niet in het bezit van een auto.

    Reizen daarentegen met trein en ander openbaar vervoer is geen probleem voor me.

    Ik wil een billijk tarief hanteren plus vergoeding van de reiskosten.

    Heb ervaring met het werken met ouderen .

    Ik ben integer en serieus, 57 jaar oud en woonachtig te Rotterdam

    Een ieder die daar belangstelling voor heeft kan reageren op mijn emailadres.

  • L Hankers

    Ik wil graag ouderen oppas doen.

    Ik woon in Amsterdam en heb heel veel ervaring in de zorg met

    zowel ouderen als jongeren.

    Ook heb ik veel met gehandicapte jongeren en ouderen gewerkt.

    Heeft u belangstelling kunt u mij altijd contacten.

  • Norma

    Goedeavond

    Ik ben opzoek voor 2 ouderen in Roermond te limburg.

    Als u nog beschikbaar zijn zou U mij aub kunnen contacten? op e-mail nmrother@gmail.com

    Vriendelijke groeten.Norma

  • Caroline

    Hallo,

    Ik werk als gezelschapsdame en ben zelf woonachtig in de buurt van Roermond. Heb veel ervaring met ouderen en dementerenden.

    Bied veel aan zoals samen koken, begeleiding naar arts etc,

    Verricht hand en spandiensten. Probeer thuiswonen te vergemakkelijken en neem familieleden diverse opgaven uit handen.

    Organiseer uitstapjes of korte vakanties

    Bij interesse graag mailtje.

    Caroline

  • mirjam pool

    Hallo,

    ik zoek voor mijn ouders iemand die wekelijks een middag op mijn vader kan passen terwijl mijn moeder iets anders kan doen, zoals bijv boodschappen. MIjn vader slaapt 's middags, de oppas kan een boek lezen of iets anders voor zich zelf doen. Mijn vader kan alleen niet meer alleen thuis zijn omdat hij dan uit bed gaat en buiten gaat dwalen. Een kleine vergoeding voor het oppassen behoort tot de mogelijkheden (7 euro per uur)

    Ik hoop een reaktie!

    M..Pool

  • Annet van Prooijen

    Ik heb uw berichtje gelezen en in het weekend wil ik best oppassen. Ik heb veel affiniteit en ervaring in de ouderenzorg. Ik hoor graag van u of u nog iemand zoekt.

    Met vriendelijke groeten Annet van Prooijen 06 - 42414154