Gezelschapsdame bij ouderen

  • Karin

    Heeft u te weinig tijd voor een gezellig bezoekje aan uw ouder(s)?

    Vindt u dat uw ouder wat meer aandacht nodig heeft?

    Voelt uw ouder zich soms eenzaam en alleen?

    Dan kan ik uw ouder wellicht bijstaan als veelzijdig gezelschapsdame.

    Ik ben een representatieve vrouw van 51 jaar met een brede algemene ontwikkeling. Werkzaam geweest in de zorg en het bedrijfsleven.

    De diensten die ik onder andere aan kan bieden zijn:

    • uw ouder vergezellen (bv. Museum, theater, winkelen, kapper, ziekenhuis etc.)

    • wandelen (evt. met rolstoel)

    • koken

    • boodschappen doen

    • voorlezen van krant, tijdschrift of boek

    • gezellig koffie drinken

    • een luisterend oor of goed gesprek

    De mogelijkheden zijn legio en uw wens is altijd bespreekbaar.

    Zou u het leuk vinden als ik uw ouder gezelschap houd, neemt u dan gerust contact met mij op.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Karin

  • M.Hazebroek

    Geachte mevrouw Ineke Latour,

    Met dit berricht wil ik u laten weten interresse te hebben voor uw vacature.

    Voor verdere informatie wil ik u graag via e-mail contacteren.

    Hoogachtend en met vriendelijke groet,

    M. Hazebroek

  • Elsbeth

    Geachte mevrouw Latour,

    Wat een mooie en begrijpelijke oproep voor uw vader.

    U heeft uw reactie al een tijdje geleden geplaatst zie ik. Heeft u nog steeds behoefte aan een gezelschapsdame voor uw vader of is uw vader inmiddels in goede handen?

    Mocht dit nog niet het geval zijn dan wil ik u graag laten weten dat ik niets zo mooi vind als tijd en gezelschap te bieden aan ouderen. Gezellig een kopje koffie drinken, licht huishoudelijk werk, lekker wat praten en als het mooi weer is heerlijk even naar buiten. Het geeft het leven zoveel meer inhoud en kleur. Niet alleen voor ouderen maar zeker ook voor mij.

    Gewoonlijk ben ik druk bezet maar sinds kort heb ik wat tijd over. Graag besteed ik deze tijd een paar keer per week met alle liefde aan uw vader. Zodat zijn leven weer wat kleur krijgt. Op flexibele of vaste tijden, het kan allebei.

    Ik ben 45 jaar en heb een verklaring van goed gedrag.

    Hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Elsbeth

  • Ria

    Hallo,

    Ben een vrouw van 51 en zoek werk als gezelschapdame bij oudere mensen tegen vergoeding .

  • paulette groenewold

    Goede dag mevrouw Latour,

    Helaas kwam uw bericht betreffende uw vader mij pas vorige week onder ogen, anders had ik meteen gereageerd.

    Graag verneem ik van u of uw verzoek om iemand die uw vader gezelschap kan houden nog van kracht is.

    Hartelijke groet,

    Paulette Groenewold-Bronkhorst

  • Yvonne Mulder

    Mijn naam is Yvonne Mulder. Ik heb jarenlange ervaring bij de psycho-sociale ondersteuning van ouderen. Ik zet me graag in als gezelschap voor ouderen die zich wellicht wat eenzaam voelen of gewoon behoefte hebben aan bezoek van iemand die zich open stelt voor de eigen belevingswereld en interesses. Of dat gaat om het doen van een spelletje of begeleiding naar theater, kapper of dokter, het is fijn als er iemand mee kan.

    Heeft u als kind(eren) behoefte aan begeleiding en ondersteuning van uw vader of moeder en vindt u het prettig als u weet dat uw ouder in vertrouwde handen is? Dat er iemand is die voldoende tijd heeft om te luisteren en eventueel leuke dingen te ondernemen?

    Neem dan contact op zodat we vraag en aanbod op elkaar kunnen afstemmen.

    Graag hoor ik van u.

    Met vriendelijke groet,

    Yvonne Mulder

  • Sabien

    Ondernemende creatieve vrouw, 62jaar, verpleegkundige en leraar geweest, zoekt enthousiaste reisgenoot. Handicap geen bezwaar Bij voorkeur een hoog ´íntouchable´ gehalte.

  • Jantien Blanken

    Ik zou graag willen werken als gezelschapsdame bij ouderen, maar ook kleine klusjes, boodschappen, oppas etc. Ik ben HBOV verpleegkundige, maar heb ook een Z diploma, momenteel ben ik werkzaam in de geestelijke gezondheidszorg . ik ben 50 jaar en woon in Apeldoorn.

    zie ook mijn advertentie op marktplaats 0558430674

  • Wilma Berendsen

    Goedenavond.

    Ben 15 jaar gezelschapsdame geweest bij ouderen , 24-uurs dienst van een week in de maand.

    Na, tien voor m,n kleinkinderen te hebben gezorgd wil ik nu graag weer met ouderen werken.

    Ben 66 jaar, en een zorgzaam type. Kan goed met ouderen omgaan.

    Hoop graag van U te horen.

    Meer informatie bij een gesprek.

    Vriendelijk gr. Wilma Berendsen.

  • Arine Valstar

    Zijn er mogelijkheden voor een inwonende hulp/of gezelschapsdame (liefst met rijbewijs) voor een oudere dame in Bennekom, Gelderland? Zowel voor overdag als 's nachts zoeken we ondersteuning voor haar vanaf volgende week, 8 juli 2013.

    Graag uw reaktie.

    Met vriendelijke groet,

    Arine Valstar