Gezelschapsdame bij ouderen

  • Tineke Cornelis

    Beste mevrouw,

    Tijdens mijn werk in het verleden en nu nog steeds heb ik

    Affiniteit met het werken met ouderen.

    Nu mijn 3 kinderen minder tijd van mij vergen, is er ruimte

    Om mijn toewijding en energie met andere mensen te Delen.

    Ik zou heel graag enkele dagdelen per week een oogje in het zeil

    Willen houden bij Uw oudere dame en haar bij te staan op

    Allerlei gebieden, met plezier!

    Maak gerust een afspraak met mij,

    Groeten Tineke Cornelis-Leemhuis

    Hofdames@hotmail.com

    ——————————————————-

    > Zijn er mogelijkheden voor een inwonende hulp/of

    > gezelschapsdame (liefst met rijbewijs) voor een

    > oudere dame in Bennekom, Gelderland? Zowel voor

    > overdag als 's nachts zoeken we ondersteuning voor

    > haar vanaf volgende week, 8 juli 2013.

    >

    > Graag uw reaktie.

    >

    > Met vriendelijke groet,

    >

    > Arine Valstar

  • Matt De Graef

    Mijn vrouw (75) en ik (72) wonen in Le Cannet, vlak naast Cannes in een door mijn vrouw gerenoveerd huis uit 1904 met groot terras, zwembad, uitzicht op zee, etc. Jammer genoeg heeft mijn vrouw enkele jaren geleden ouderdomsdementie gekregen en ik heb haar al die tijd verzorgd. Maar de ziekte schrijdt voort en ik kan haar nu helemaal niet meer alleen laten, zelfs niet voor een uurtje om boodschappen te doen. Ze is heel lief, niet lastig, echt een schat.

    Ik zoek een lieve eerlijke nederlandse vrouw die in NL of in Frankrijk woont en die bereid is om mijn vrouw te helpen met wassen, kleden, een beetje gymnastiek en beweging, lichte huishoudelijke werkzaamheden, soms ook koken ‘s middags omdat ik niet wereld’s grootste kok ben maar ik red me vrij aardig. De juiste persoon zou evt bij ons in kunnen wonen maar liever zoeken we een studio of klein appartement hier vlak in de buurt. Ik denk aan hele dagen, 5 dagen per week natuurlijk tegen vergoeding. Welke geschikte persoon ( liefst met iets ervaring en referenties) zou deze uitdaging aan willen nemen en ook nog de gelegenheid waarnemen om in enige jaren Zuid Frankrijk goed te leren kennen?

  • annbritt olsson

    Dear Mr De Graef,

    I am a Swedish woman and presently work for an 82 year old English woman who had the misfortune to have a stroke earlier this year.

    My work entails keeping her company, doing her shopping, making her food and to have the house running nicely. She has a nurse 3

    times a day and a cleaning woman comes in once a week. I am now back in Amsterdam until the 22nd of September when I return to

    England and I am wondering if you need some assistance for this short period, in which case I would be more than happy to come

    down to work with your wife.

    My spoken Dutch is good and I do speak French.

    Met vriendelijke groet,

    Annbritt Olsson

  • Julia

    Beste Annie Valstar,

    Ik heb ervaring met 24-uurs zorg meerdere dagen aaneengesloten bij senioren. U kunt contact met mij opnemen, wellicht kan ik wat voor u betekenen.

    Vriendelijke groeten,

    Julia.

    juliazorg@live.nl

  • annieke

    Bij deze bied ik me aan als gezelschapsdame in omgeving Deventer.

    Ik ben een vrouw van 25, 2 kinderen, waarvan de jongste nog een jaartje thuis is en de oudste in groep 2 zit.

    Verder ben ik getrouwd, werkzaam in de ouderenzorg & jeugdzorg.

    In mijn werk in de ouderenzorg, mis ik de persoonlijke aandacht voor de mens, het altijd moeten rennen/vliegen, niet de aandacht altijd kunnen geven die je wilt bieden.

    En veel eenzame mensen!

    Dus vandaar dat ik graag als gezelschapsdame naast mijn huidigge werk aan de slag ga.

    Ik kan komen helpen met boodschappen doen, koken, lichte huishoudelijke taken, ADL, maar vooral wil ik graag alles samen doen;-)

    Fijn wandelen, jeugdherinneringen ophalen, genieten van de natuur, en een luisterend oor os wat ik graag wil zijn.

    Daarbij heb ik ook mn medische kennis en ervaring in de zorg, wat erg prettig is;-)

    Per dag zou ik ongeveer 2/3uurtjes kunnen helpen.

    Dagen/tijden in overleg.

    Ik hoor graag van u,

    Mvg,

    Annieke

  • martina verwijs

    Beste mevrouw

    Ik ben woonachtig te Gorinchem thans werkzaam als verpleeghulp in de zorg U vroeg voor Uw ouders

    een gezelschapsdame begrijp ik in welke vorm bedoelt U dit exact? Een huisbezoek van 1 eens per week

    of in een andere vorm? Ben 46 jaar heb meer dan 16 jaar werkervaring in de zorg…ook gewerkt in verzorgingstehuis

    afdeling dementie voor ouderen.

    Ik hoor graag van U

    Vriendelijke groet

    Mevrouw M.K.Verwijs

    Gorinchem.

  • Julia3

    Beste heer De Graef,

    Daar ik nu pas uw oproep lees vroeg ik mij af of u nog steeds op zoek bent naar hulp voor uw vrouw. Ik heb ervaring met begeleiding/verzorging van (beginnend) dementerenden, ook 24 uur per dag indien nodig. Uw oproep sprak mij aan omdat ik graag in Frankrijk ben en de franse taal spreek. In mei was ik nog in de Auvergne. Voor meer informatie kunt u mij mailen mijn e-mailadres is: juliazorg@live.nl

    Ik wacht graag uw antwoord af.

    Sincerement,

    Julia.

  • Caroline

    Hi Matt, ik denk dat ik een oplossing heb voor je probleem. Ik werk samen in een team van hulpverleners welke reizen met zorg combineren. Ik weet dat het niet gewaardeerd wordt om reclame te maken in een forum dus als je mij een mailtje stuurt naar contact@vedettestewardess.nl, dan zal ik jou meer vertellen over wat wij doen! Hoor graag van je. MVG, Caroline

  • Anne-Marieke van Dijck

    Beste Mijnheer de Graef,

    Bij toeval, kom ik op de site terecht, waar uw advertentie staat, waarin u op zoek bent, naar hulp voor u en uw ( lieve ) vrouw.

    Het kan zijn dat deze hulp al lange tijd is geregeld, maar het kan ook zomaar zo zijn, dat er meerdere hulp nodig is, zodat twee personen elkaar kunnen afwisselen.

    Tot 01-09-2013 ben ik werkzaam geweest op een PG afdeling van een verpleegtehuis ( Mariaoord te Rosmalen ) als woonzorgbegeleidster.

    Ik heb geen verpleegkundige ervaringen.

    Wel heb ik veel ervaring met het liefdevol zorgen voor, dochters, kleindochters en mijn moeder.

    Sinds een paar jaar en vooral sinds ik ben begonnen met het werk op de PG-afdeling, ben ik heel erg gaan houden van de dementerende mens.

    Het kost me geen enkele moeite geduld op te brengen en rust te creëren, het is wie ik ben.

    Mijn naam is Anne-Marieke van Dijck en ik ben geboren 17-11-1956 in 's-Hertogenbosch.

    Sinds 1980 ben ik woonachtig in Rosmalen.

    Ik heb 3 dochters en 2 kleindochters.

    Ik hoop van u te horen.

    Mijn emailadres: amavandijck@gmail.com

    Hartelijke groeten,

    Anne-Marieke

  • Habiba

    Mijne name is Habiba ik heb 8 jaar in de zorg gewerkt ,met deze weg zoek ik wat ouder mensen die ik graag wil helpen met degelijk behoefden zoals boutschapen winkelen ….tegen betaling