gezelschapsdame aangeboden amersfoort

  • cedy3103@live.nl

    hoi hoi allemaal ik ben een vlotte vrouw van 50 jaar getrouwd kids de deur uit en het lijkt me weer leuk om me weer in te zetten als gezelschaps dame voor senioren dames of bij echtparen of bij gehandicapten om daar de eenzaamheid weer een beetje weg te halen zoals spelletjes krant voorlezen lekker wandelen heb zelf een scheet van een hondje die graag geknuffeld word stadje pikken samen muziek luisteren gewoon de aandacht weer geven als de kinderen even niet kunnen of te ver weg wonen ik heb ervaring als alfahulp bij gehandicapten en als gezelschapsdame bij ouderen en dementen

  • cedy3103@live.nl

    hallo allemaal ik ben een gezellige vrouw van 50 jaar getrouwd kids de deur uit en bied mij aan als gezelschapsdame bij senioren dames of echtparen of als oppas voor dementen of gehandicapten ouderen of jongere wil ze graag aandacht geven zoals spelletjes doen ,krant voorlezen wandelen met het hondje van mij met een hoog knuffelgehalte,bakkie doen lekker kletsen over de goeie oude tijd ,liedjes zingen ,samen muziek luisteren of als de kinderen even er niet kunnen zijn kunnen ze mij inschakelen dus schroom niet mail me maar,en natuurlijk boodschappen doen of wat dan ook