Dag allen,

ik ben onlangs ergens achter gekomen waar ik tot dusver erg blij mee ben en het leek me wel zo netjes dit met jullie te delen.

Al mijn kleinkinderen hebben van die Smartphone dingen en tablets waar ze zich de hele dag mee bezig houden. Zodanig dat ik ook een smartphone heb gekocht waar ik niet goed mee overweg kan. Ze gaven steeds aan dat ook ik moest Whatsappen en weet ik wat allemaal en uiteindelijk heb ik ook besloten dit te doen. Echter ging het niet helemaal goed. Ik had er veel moeite mee en weinig tot geen begeleiding.

Ik had laatst een gesprek met één van mijn klanten in Groesbeek, die vaak een boodschapje bij mij komt doen, waarbij hij mij vertelde over ene SimPC. Ik ging samen met mijn dochter op zoek en kwam er via Facebook achter dat er een computer bestaat dat speciaal is gemaakt voor ouderen. Het ging mij echter niet om een computer, maar om een telefoon. Gelukkig kwam ik erachter dat SimPC ook telefoons en tablets aanbiedt. Ik had er lang over nagedacht, maar besloot uiteindelijk de knoop door te hakken en een Simphone te kopen. Ik voelde zoveel rust en totaal geen druk in het leerproces, omdat de medewerkers van SimPC mij ieder moment bijstonden. Ongeveer 2 weken geleden besloot ik ook een SimTouch computer aan te schaffen. SimPc beheert alles voor me en ik vind het wel fijn dat ik probleemvrij kan computeren en de telefoon kan gebruiken.

Ik deel dit met jullie, omdat ik weet hoe moeilijk het is om digitaliseren. Ik heb het ook allemaal liever niet, maar als ik toch digitaliseer, dan doe ik dat toch liever met veel hulp en rust.

Ik zou zeggen, neem even een kijkje op hun website of Facebook.

www.simpc.nl

Veel liefs,

Gerrit Zegel

Ps: Ik ben vandaag lid geworden van dit mooie forum. Ik zal deze forum vaker bezoeken vanaf de computer. Het is interessant om contact te houden met anderen.