Doormiddel van een marktonderzoek wil ik graag uitzoeken of in de regio Rotterdam, Westland, Den Haag, Utrecht tot Breda intresse is in gezelschap cq ondersteuning voor senioren clienten. Tevens zijn alle mensen welkom die gezelschap zoeken tegen een normaal tarief. U bent bijvoorbeeld veel alleen en wilt graag een ochtend naar een markt. Of uw familielid blijft alleen achter als de familie op vakantie gaat, vragen aan de buren word een bezwaar. Hier komt HCC om de hoek kijken.Wij kunnen bv 1 x of meerdere keren contact opnemen met client om te kijken of alles goed gaat en gezelschap houden. Kijken of er nog voldoende boodschappen in huis zijn. Dokters, tandarts ziekenhuis bezoeken vergezellen of gewoon een praatje in huis maken.

HCC zal een eenmanszaak zijn welke door een dame van 35 jaar verzorgt zal worden. Zij heeft in de thuiszorg ervaring opgedaan mbt het verzorgen van de huishouding, medicijnen geven en uiteraard gezelschap te houden.Verklaring van goed gedrag is aanwezig en ehbo cursussen zijn gevolg. AED certificaat is aanwezig.

HCC staat voor gezelschap en zorgen voor.

Een gezellige en eerlijke gastvrouw die cliënten thuis bezoek om activiteiten te ondernemen.

Er is bezit van een auto waarmee de clienten met HCC lekker op pad kunnen.

U kunt hierbij denken aan bijvoorbeeld:

- Bezoekjes afleggen.

- Samen koken en eten.

- Aanspraak in de avond tot 21.00 uur.

- Samen kleine klusjes uitvoeren (afwassen, planten verzorgen).

- Theaterbezoek, avondje uit.

- Een boek voorlezen, een puzzel maken, een spelletje doen

- Activiteiten ondernemen

- Samen boodschappen halen en verzorgen

HCC bied een unieke dienst:Indien clienten dol zijn op dieren bestaat er een mogelijkheid tot contact met een golden retriever en een paard.

Welke worden ingezet als therapiehond en therapiepaard. Dieren staan er om bekend om geluk gezelschap liefde en een gevoel van vrijheid over te brengen. Wij helpen u hier graag bij.

Mocht u intresse hebben dan verzoek ik u contact op te nemen met onderstaand emailadres.

Ik zal u zo snel mogelijk terug berichten.

Met vriendelijke groeten,

HCC

Indien u op zoek bent naar erotische contact dan bent u hier niet aan het juiste adres.