begeleiding bij geld opnamen

• piet bierman

Beste Mensen

Ik zal mij even voorstellen mijn naam is piet bierman 39 jaar, getrouwd en vader van twee dochters.

Van beroep ben ik allround beveiliger met meer dan 15 jaar ervaring en hier vanuit komt ook de vraag die ik wil stellen, Waarschijnlijk zult u het met mij eens zijn dat nederland er niet veiliger op is geworden de laatste jaren.

Dit feit en het gegeven dat men tegenwoordig bijna niet meer de bank terecht kan voor contante geld opnamen en men gedwongen is buiten bij de geld automaat cash geld te halen met alle gevaren van dien.

En niet alleen bij de automaat zelf is het gevaarlijk ook de weg terug naar huis en het moment dat men de eigen woning weer betreed zijn bekende momenten waar criminelen toeslaan.

Aangezien mijn vader zelf bejaard is en slecht ter been begeleid ik hem op zijn bezoeken naar de geld automaat het geeft hem een veilig en prettig gevoel.

Nu is hierdoor bij mij de vraag gerezen of er intresse cq behoefte is bij anderen ouderen en/of mensen die inmobiel zijn om gebruik te maken van deze service.

Als tweede vraag hierbij natuurlijk wat deze service volgens u zou mogen kosten en als derde zou het u het liefst op vaste tijden geholpen willen worden of de mogelijkheid om op afroep geholpen te worden.

Uw antwoorden kunt u telefonisch geven op nummer 06-10513503 of mailen naar piet.bierman@zonnet.nl

Bij voorbaat dank voor uw medewerking

Piet Bierman

• /(*:*)\ /(*..*)\ /(*o*)\

TEST

• /(*:*)\ /(*..*)\ /(*o*)\

/(*.*)\

• /(*.*)\

TEST