nog even verder over woonzorg

• Da-Is

Wat voor zoekfunctie moet ik loslaten om woonzorgkomplexen via bijv. Google te verkrijgen en dan richting koop.

Ik heb nu al diverse dingen uitgeprobeerd maar word niet echt veel wijzer, ik krijg alleen maar info over wat er is maar niet hoe ik daar verder in moet gaan.

Ben ik nu zo'n nerd dat ik gewoon iets niet doe of is deze info gewoon via internet niet opvraagbaar?

• Nelleke

woonzorgcomplex kopen

Ik weet natuurlijk niet precies wat je zoekt, maar probeer het eens met bovenstaande woorden?

• Da-Is

Thks ik ga aan de slag.

• R.A. Meyer

Nu pas, helaas, lees ik bovenstaande verazoeken om koop van een woonzorgcomplex.

Wordt er bedoeld een koopappartement in een woonzorgappartement. Mag het ook een huurwoning zijn?

De Gordel van Smaragd te Houten - Parelgras 150, 3994 NS heeft nog twee woningen voor de verkoop en 4 wonigen te huur.

Lees voor informatie: www.perumahanindo.nl of www.GordelvanSmaragd.nl

Er wordt niet gekeken naar een Indische afkomst, maar het is er wel gezellig in de recreeatieruimte (Pendopo) en je wsoprdt altoijd warm ontvangen. Zeker bij alle gezamenloijke ontmoetingen, koffiedrinken, enz.