herinneringsfilm

• Mementum

Mementum: www.mementum.nl

Mementum is een persoonlijke documentaire voor mensen

die een dierbare hebben verloren. De film wordt samengesteld

uit bewegend beeld, foto?s en ander zelf aan te dragen materiaal.

Door dit alles samen te voegen en er een verhaal van te maken,

ontstaat een eerbetoon aan de overledene en geeft het

nabestaanden de mogelijkheid herinneringen levend te houden.

Doordat u zelf kunt bepalen wat de film uitstraalt,

ontstaat een uniek en persoonlijk product.

Mocht het zo zijn dat u in de nabije toekomst een dierbare gaat verliezen,

dan is het wellicht mogelijk de laatste mooie momenten vast te leggen.

Deze momenten kunnen pijnlijk zijn, maar vormen in een later stadium

een onbetaalbare herinnering. Tevens kan een stervende op deze

manier iets persoonlijks achterlaten voor zijn naasten.

• anoniem

Vindt het daarom flink aan de prijs 1250 euro en dan nog eens 50 euro voor de dvd. En dat voor mensen die het materiaal nog zelf aanleveren. Kan je net zo goed zelf camera kopen en op dvd zetten want een dvd koop je al voor een habbekrats.

Dat is dus dik verdienen voor jullie

• A.Nagtegaal

Ben ik helemaal met u eens. Een uitvaart is al een vreselijk dure gelegenheid, en veel bedrijven slaan hier veel winst uit.

Echter het vertonen van zo'n film is wel een mooie aanvulling op muziek alleen en kan echt onderstrepen wie en hoe degene was die is overleden.

Een veel goedkoper alternatief kunt u vinden op www.weidevlinder.nl .

Na het overlijden van mijn vader ontdekte ik dat het voor mij troostend werkte om beeldmateriaal zoals foto's vast te leggen in een film, ondersteund met die muziek die ik daarbij van toepassing vond. Ik ben mijn bedrijf Weidevlinder Producties begonnen omdat ik het een mooie vorm vind om herinneringen bij te maken na iemands overlijden. “The art of making memories”,

Al vanaf 39,95 kunt u een film door mij laten maken, samengesteld van foto's, welke getoond kan worden op een begrafenis of crematie, of om zelf een mooi herinneringsdocument voor uzelf of uw (klein)kinderen te bewaren.

Met vriendelijke groet en respect voor een ieder die momenteel deze moeilijke tijd moet doormaken.