55+ woning in barendrecht

• w.schriek

Wie kan mij verder helpen met het aanreiken van adressen waar ik op korte termijn een 55+ woning voor mijn ouders kan vinden. Het mag een wat duurdere woning zijn.

• nicole de gans

hallo

ik kan u helaas niet helpen, maar ik ben ook op zoek naar de 55 plus woningen ivm een thuiskappersdienst die ik wil opzetten, ik wilde vragen of u al wat wijzer was geworden? zou u mij dat willen laten weten, als ik iets voor u tegenkomt tijdens mijn zoektocht laat ik het u ook weten,

groetjes nicole de gans

• Schaft

Bezien de enorme vakpotentie van 55-plussers, en de behoefte van particulieren om klusjes door hen te laten uitvoeren, gaan wij een centrale database formeren waaruit de belangstellende particulier gratis kan putten.

De Uw Werkplaats inschrijving door vaklieden kan direct via de site www.uwwerkplaats.nl

De ingeschrevene vakman/vrouw onderhandeld persoonlijk met de belangstellende particulier. Over zijn honorering is ingeschrevene niets verschuldigd aan Uw Werkplaats.

Belangstellende particulieren kunnen vanuit deze database direct contact opnemen met betreffende vakman/vrouw.

Onze rol gaat niet verder dan het in stand houden en actualiseren van de database onder de naam: www.uwwerkplaats.nl en is in opmaak.

• j de jong

Wie kan mij helpen aan een adres van 55+ wongingen in barendrecht

ik zou ook graag willen weten of je je hier voor moet inschrijven want onze wijk

gaat over een paar jaar plat.