tuin laten onderhouden

• carolina

beste mensen

ik zit met een probleem,mijn moeder 70 jaar heeft een grote tuin,toen ze hier kwam wonen kon ze nog alles zelf doen,ze zit nu in een scootmobiel enlopen gaat erg moeilijk en kan haar tuin niet meer onderhouden,weet iemand of er iets bestaat bij de gemeente of woningbouw voor een potje voor ouderen zodat ze haar tuin kunnen betegelen?want het ziet er nu echt niet meer uit.

wij doen ook ons best,maar we hebben het allemaal best druk vandaar dit oproepje.

ik dank jullie heel hartelijk.

• Allerzorg Haarlem

Mevrouw, mag ik van u weten waar u woont?

Ik heb een zeer ervaren hovenier die betaald kan worden uit een PGB of AWBZ zorgindicatie.

Deze mevrouw is tevens verpleegkundige en onderhoudt ook tuinen samen met de klant, indien gewenst (als uw moeder van tuinieren houdt).

U kunt mij altijd bellen indien u geinteresseerd bent.

Vriendelijke groet, Saskia de Wit, Allerzorg Haarlem.

Telefoon: 06-52447541

• carolina

heel hartelijk dank voor het reageren van mijn oproepje.

mijn moeder woont in almere,kan u daar iets mee?.

• Elly

Weet Allerzorg Haarlem zeker, dat tuinonderhoud kan worden betaald uit het PGB? Volgens ons zorgkantoor kan/mag dat nl. niet. Wij hebben voor mijn vader een hovenier, die zijn tuin(tje) onderhoudt. Kosten ca. € 800,– per jaar.carolina schreef:

>

> heel hartelijk dank voor het reageren van mijn oproepje.

> mijn moeder woont in almere,kan u daar iets mee?.

• Nelleke

Ik ken wel mensen die uit het PGB voor ondersteunende begeleiding hun tuin laten helpen onderhouden, niet door een dure vakman trouwens.