b.z.a.gezelschapsdame

• Marianne Audenaerde-Geeris

Aangezien ik mijn huidige baan in een verzorgingstehuis als bezigheidstherapeute door regelgeving, bezuinigingen en administratieve rompslomp steeds minder leuk begin te vinden, heb ik, helaas voor de clienten v.h. huis, besloten om een baan elders te zoeken. Behalve het begeleiden van activiteiten, bezoek ik ook clienten op de kamer. Deels om hen te activeren, maar ook voor een luisterend oor en een gesprek.

Vooral voor dit laatste is geen tijd (lees: geen geld) meer, hetgeen niet alleen voor de client, maar ook voor mij erg frusterend is.

Daarom zoek ik een baan als gezelschapsdame voor dame of heer. Ik stel me daarbij voor dat ik met een alleenstaande oudere een goed gesprek kan voeren, spelletjes doen, boodschappen doen, autoritjes maken, begeleiden bij reizen, theaterbezoek. etc.

Behalve gediplomeerd bezigheidstherapeute, heb ik ook het diploma bloemiste.

Mijn hobbies zijn: golfen, boetseren, tekenen en schilderen.

Ik ben 56 jaar, gehuwd, en woon in Breda. Ben i.b.v ruime auto, waardoor ik en mijn a.s. werkgever mobiel kunnen zijn.

Graag Uw reactie.

Met vriendelijke groet, Marianne

• alengkeek

Goede morgen,

Uw mededeling is van september 2007. Is deze nog steeds van toepassing?

Zo ja, wilt u dan contact met mij opnemen op 06 28521063.

Met vriendelijke groet,

A Lengkeek