24 uurs zorg

• Paula

Geachte lezers

Ik bied mij aan voor 24 uurs diensten in de zorg.

Ik ben een zeer ervaren kracht.

Wil u meer informatie? Neem dan contact met me op.

Vriendelijke groet.

• Nelleke van Barneveld

Paula, als jij reacties wil is het wel handig om a: te vermelden waar je woont en b: om je e-mailadres niet te verbergen!!!

• Paula

Beste Nelleke

Dank voor jouw reactie.

Maak je niet druk om mijn e-mail adress.

Dit is om te voorkomen dat ik ongewilde mailtjes binnen krijg.

Wanneer iemand een mailtje stuurt komt die wel aan hoor.

24 uurs diensten doe ik door heel Nederland.

Reizen vind ik prettig.

Paula

Nelleke van Barneveld schreef:

>

> Paula, als jij reacties wil is het wel handig om a: te

> vermelden waar je woont en b: om je e-mailadres niet te

> verbergen!!!

• TPay

Dag, zou je me willen mailen naar tjpayens@hotamail.com met een tel.nr. dan neem ik contact op om over de zorg voor mijn moeder te overleggen. Groet Tjitske

• TPay

typfout; moet tjpayens@hotmail.com zijn

• Samantha Joosse

Hallo Paula,

Ik zou u gegevens graag in mijn bestand willen stoppen als u daarmee akkoord gaat. Ik heb een eigen thuiszorgorganisatie, en krijg steeds vaker 24 uurs zorg aangeboden. U kan mij mailen op wszorgbureau@hotmail.com.

Met vriendelijke Groet,

Samantha Joosse

• Samantha Joosse

Hallo Mevr,

Ik heb inmiddels een 24 uurs zorgvraag aangeboden gekregen. Zou u daar misschien ook wat in kunnen betekenen. U kan me mailen op wszorgbureau@hotmail.com

Met Vriendelijke Groeten,

Samantha Joosse

W&S zorgbureau

• Cindy Meijer

Beste mevrouw Joosse,

Wij zijn voor mijn schoonmoeder op zoek naar 24 uurs zorg (op den duur). Heeft u ook een website, of zou u mij per e-mail kunnen laten weten wat de kosten van uw service zijn?

Vriendelijke groet,

Cindy Meijer

• Samantha Joosse

Beste mevr meijer,

Mijn excuses dat ik nu pas reageer op uw berichtje. Ik zie het eigenlijk ook net pas. Wij hebben helaas nog geen website daar zijn we druk mee bezig.

Ik heb samen met een oud-collega een thuiszorgorganisatie gestart omdat wij denken dat het beter moet en kan wat betreft de thuiszorg. Er word nog weinig zorg op maat geboden. Vandaar dat de particuliere bureau´s uit de grond schieten.

Wat betreft u vraag wat een 24 uurs dienst kost kan ik niet direct antwoord geven.

Dit hangt namelijk af van het feit of u een helpende/verzorgende/verpleegkundige of speciaal verpleegkundige nodig heeft. En wat er verwacht word in die 24 uur.

U mag altijd contact met ons opnemen via wszorgbureau@hotmail.com of ons bellen öp 0641237700 of 0630737265

Met Vriendelijke Groeten,

Samantha Joosse

W&S zorgbureau