gezelschapsdame voor 24 uur

• Josephine

Het heeft even geduurd. Wil je me bellen op 0653200481.

Met vriendelijke groet,

Josephine

• Greetje van der Es

Goedendag

Mocht u nog mensen nodig hebben, eventueel als invaller, ik zou 4 dagen kunnen namelijk vrijdag t/m maandag. bv 1 x per maand

Als u belangstelling hebt hoor ik het graag

MVG Greetje van der Es

• Jantje Leenders

Dag Josephine, momenteel vervang ik mantelzorgers via de Stichting Handen in Huis. Deze vervangingen komen in heel Nederland voor en gelden voor 24 uur per dag. Ik zoek het dus liever dichterbij, vandaar deze reactie op uw advertentie. Ik ben 68 jaar; vitaal; verpleegkundige/docent gezondheidszorg en sinds drie jaar met pensioen. Ik ben zeer betrouwbaar.Graag verneem ik van u waaruit de werkzaamheden precies bestaan en wat de verdiensten zijn.

Met vriendelijke groeten,

van Jantje

• Josephine

dag Jantje

wilt u mij hier over bellen.

Met vriendelijke groet,

Josephine

• francine Schellekens

Ik beschik niet over eigen e-mail

rechtstreeks te bereiken via tel (belgië) 0472 28 57 00

• j.g.vegter

Geachte mevrouw,

Graag reageer ik nog omdat ik gewend ben met oudere dames omte gaan en het graag doe.Ik heb weliswaar gezien dat uw oproep al enige tijd geleden geplaatst is.

Ik ben een vrouw van 61 jaar, kan goed luisteren en ben daarnaast zeer praktisch ingesteld en rijd graag auto. Ik ben lerares (o.a.communicatieve vaardigheden)met pensioen

Een week per maand lijkt mij geen probleem, zeker daar uw moeder ook nog in Utrecht woont. Kort geleden helaas afscheid moeten nemen van een lieve oude vriendin (96) waar ik geregeld mee op stap ging. Meestal deed dit haar erg goed , ook al kostte het haar enige inspanning om wegte komen.

Ik ken Utrecht en omgeving goed, mijn dochter woont er met man en kindje. Ik ben sinds enige tijd in Hollandsche Rading neergestreken .

Uw reactie graag tegemoet ziende, tekent

Met vriendelijke groet

Jannet Vegter

• jgvegter

Dag mevrouw Josephine,

Zojuist heb ik gezien dat u tot 11 januari in het buitenland bent. Ik las het in uw bericht aan jantje leenders, een vriendin van mij die mij ook op u attendeerde.

Ik wens u hierbij een goede tijd in het buitenland en hoop dat uw moeder het in die periode ook goed maakt.

Graag tot wederhoren t.z.t..

Vriendelijke groet Jannet vegter