Gezelschapsdame bij ouderen

  • Els van Unen - Corssmit

    Mijn naam is Els van Unen ,en zoek werk als gezelschapsdame bij ouderen .

    Zelf ben ik 15 jaar zeer actief geweest in de ouderenzorg ,maar mag helaas door gezondheidsproblemen dit werk niet meer uitvoeren.

    Mijn hart ligt nog steeds bij het verzorgen van ouderen ,ik kan het moeilijk loslaten .

    Daarom dacht ik, ik kan ouderen ook op een andere manier hulp verlenen,zoals een praatje maken ,gezellig winkelen ,voorlezen ,spelletjes doen .

    Ik hoop dat er iemand reageert op dit schrijven .

    Mijn woonplaats is Breda en wil het liefst in Breda en omstreken als gezelschapsdame mijn contacten hebben .

    Met vriendelijke groeten ,Els van Unen .

  • Marianne van der Meulen

    Hallo Els

    Je advertentie waarin je je aanbiedt als gezelschapsdame voor ouderen is al bijna 2 jaar oud. Ik ben benieuwd of je nog steeds interesse hebt in iets dergelijks.

    Voor mijn tante van 91, in een verzorgingshuis in Breda, zoeken we een gezelschapsdame die ca. 2-3 x per week wat dingen met haar doet, zoals voorlezen, een wandelingetje maken ( ze zit in een rolstoel), wat praten e.d..

    Ik hoor graag van je.

    Met vriendelijke groeten

    Marianne van der Meulen

  • bettygathier

    ik zou graag voor oudere dame of heer gezelligheid willen geven, luisteren krant voor lezen of boek,boodschappen doen ,avondeten klaarmaken of saampjes gezellig kopje koffie drinken bv,lage vuursche .Ik ben vrolijk gelijkmatig humeur en een warm en zorgzaam persoon.

  • pierre

    graag had ik een dame die me regelmatig eens komt bezoeken als het kan.

    ben zelf alleenstaand erkend invalide en heb soms noot aan een babbel

  • denise

    Beste Pierre,

    Mijn naam is Denise, ik woon ik amsterdam, heb gezin (bezit auto) en werk part-time. Ik ben 35 jaar oud. Misschien zou je me iets meer kunnen vertellen over waar je naar opzoek ben.

    Kunt me bellen op 0617696099

    Met vriendelijke groet,

    Denise

  • Maja

    Hallo lieve dames en heren,

    Ik ben Maja en heb nog tijd om iets voor iemand te betekenen.

    Ben 50 geweest en sta nog midden in het leven.

    Mocht u me nodig hebben,neem dan kontakt op.

    Mijn e.mail is majareineman@casema.nl

    Vriendelijke groeten ,

  • t

    Hallo, ik vraag me af wat u per uur vraagt?gr t

  • Tara

    Dag,

    Ik Heb net de advertentie gezien. Heeft u al iemand gevonden of bent u nog steeds op zoek bent naar iemand?

    Ik kan uw ondersteunen.

    Ik hoor graag van u.

    Groeten,

    Tara

  • r.fenstra

    Mijn ouders wonen in Nieuwendijk in de buurt bij Gorinchem.

    Vader is sinds enkele jaren flink dementerend en mijn moeder vereenzaamd meer en meer.

    ik zelf woon in het buitenland en probeer hen 1 x per week te bezoeken.

    Wat extra aandacht zou super zijn. is er iemand in de omgeving die ervaring heeft als gezelschapsdame voor ouderen?

  • Jetta Weber

    Goedendag,

    ik bied al meer dan vier jaar deze zorg in Rijswijk (ZH) en omgeving. Mocht u behoefte hebben aan een gezelschapsdame cq verzorgende kunt u mij mailen. Ook ben ik bekend met wondverzorging, diverse hulpmiddelen en til-technieken. Dus als u bedlegerig bent kan ik ook iets betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Jetta Weber