Gezelschapdame gezocht

• A.Ranieri

Ik ben op zoek voor mijn lieve,vezorgd, vitale en nog zelfstaandig Italiaanse moeder van 86 jr. een gezelschap dame, die met haar optrekt om haar te steunen en begeleiden, bijv; samen eten,koken wandelen, kapper of dokter bezoek, enz.. enz.. Mijn moeder woont het meeste tijd van het jaar in de zomer in Amsterdam en in de wat koudere maanden woont zij in zuid Toscane (Italie).

Mijn gedachte gaat uit naar een vitale dame van rond de 50/60 jr.die bijna of geen verplichtingen of bintenissen heeft, een dame die ook beseft wat betekend ouder worden voor een vrouw van 86 jaar. Maar als er ook een jonge dame is die in dit profiel kan zich in viden is ook zeer welkom.

Voor verdere informaties kunt U bellen met tel. nr. 0206764182 of 0206718811, of mailen.

Dank u,

A.Ranieri

• s.l.boer

geachte heer of mevrouw ranieri,

Misschien heeft u wat aan mij.

Ik ben een vriendelijke,betrouwbare vrouw van net zestig jaar en woon in Amsterdam-Zuid.Ik heb ervaring met ouderen,o.a. mijn moeder van 86 jr.en mijn pas overleden schoonouders.U kunt mij bereiken via mijn e-mail adres.

met vr,groet ,

sophie.

• A.Ranieri

Geachte mevr. Sophie,

Ik ben de zoon van mevrouw Ranieri waar bij ik een gezelschapdame voor zoek,

Ik weet niet of ik wat aan U heb, in grote lijnen heb ik geschreven wat mijn moeder nodig heeft in de advertentie, als U verder interesse heeft lijkt me het beste om details te bespreken telefonisch of persoonlijk U kunt mij bellen, of uw tel. nr. mailen en dan bel ik U.

Dank U

A. Ranieri

• Lady Encabo

Beste dhr Ranieri,

Ik wil graag soliciteren als gezelschap dame voor u moeder, bent u nog op zoek of hebt u al iemand gevonden. Ik ben verpleegkundige geweest, ben geboren op de Filipijnen, 50 jr, ik woon in amsterdam al meer dan 20 jr.IK heb goede referenties. Laat mij svp weten of u nog op zoek bent, ben bereikbaar op 0628957621, of 0203373608.

Met vriendelijke groeten,

Lady Encabo