gezelschapsdame

• Bettie van Alkemade

hallo iedereen,

Ik zoek voor één à twee dagdelen in de week werk als gezelschapsdame bij een oudere in Den Haag en omgeving.Ik ben 56 jaar. Ik wandel, fiets en tuinier graag, heb een rijbewijs.Duw ook indien nodig een rolstoel.Ga vaak naar concerten, film en theatervoorstellingen.Ben gek op taal en muziek. Heb o.a. propedeuse cultuurwetenschappen en ben opgeleid tot lerares Nederlands, Engels en Frans. Ik wissel graag van gedachten over de meest uiteenlopende onderwerpen met anderen.

Ik hou graag iemand gezelschap die bovenstaande dingen ook leuk en interessant vindt.

• Wim van Pomeren

Bettie van Alkemade Schreef:

——————————————————-

> hallo iedereen,

>

> Ik zoek voor één à twee dagdelen in de week

> werk als gezelschapsdame bij een oudere in Den

> Haag en omgeving.Ik ben 56 jaar. Ik wandel, fiets

> en tuinier graag, heb een rijbewijs.Duw ook indien

> nodig een rolstoel.Ga vaak naar concerten, film en

> theatervoorstellingen.Ben gek op taal en muziek.

> Heb o.a. propedeuse cultuurwetenschappen en ben

> opgeleid tot lerares Nederlands, Engels en Frans.

> Ik wissel graag van gedachten over de meest

> uiteenlopende onderwerpen met anderen.

> Ik hou graag iemand gezelschap die bovenstaande

> dingen ook leuk en interessant vindt.

• Wim van Pomeren

Ik zoek voor mijn moeder van 92, die in verpleegtehuis Mechropa woont een gezelschapsdame om bv. met haar te wandelen in haar rolstoel in de omgeving van Mechropa. Mijn moeder is niet meer mobiel, maar geestelijk nog goed. Graag reactie met mogelijkheden en kosten, waar na een eventuele kennismaking, verdere afspraken kunnen worden gemaakt.

Met vriendelijke groeten,

Wim van Pomeren

• margot

hallo bettie

ik zoek voor oudere heer (bijna 90) leuk gezelschap. hij is heel levendig van geest, vrolijk, positief ingesteld. hij houdt veel van muziek, speelt zelf piano, hij begeleidt ook zangers en zangeressen. als je nog steeds iemand zoekt: mail me svp, dan kan ik je meer inlichtingen geven

vriendelijke groeten

margot

• Noveline Berghman

Hallo Margot,

Vandaag (4 jun 2009) je berichtje gelezen.

Graag zou ik willen weten of je inmiddels al iemand hebt gevonden.

"ik zoek voor oudere heer (bijna 90) leuk gezelschap. hij is heel levendig van geest, vrolijk, positief ingesteld. hij houdt veel van muziek, speelt zelf piano, hij begeleidt ook zangers en zangeressen. als je nog steeds iemand zoekt: mail me svp, dan kan ik je meer inlichtingen geven "

Graag hoor ik van je.

Met vriendelijke groeten,

mw Noveline Beghman

• jon

hoi alles goed met u ik zou graag met willen praating

ik ben in man ik woon in katwijk