Beste bezoeker van dit prikbord,
In het kader van mijn bachelor eindopdracht Psychologische Surveys aan de Open Universiteit Nederland verricht ik een onderzoek over werk en gezondheid bij verpleegkundigen/verzorgenden.
Zo'n onderzoek kan alleen uitgevoerd worden als er voldoende mensen zijn die helpen deze informatie te geven. Ik ben dan ook op zoek naar verpleegkundigen/verzorgenden die minimaal 12 uur per week werken. Behoort U tot deze doelgroep? Dan wil ik U vriendelijk verzoeken om de volgende vragenlijst in te vullen.
De vragenlijst bestaat uit vier delen en zal tussen de 5 en 10 minuten van Uw tijd vergen. U kunt deelnemen door op de onderstaande link te klikken.
http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=1xiYQimSfv_2bQHHROSpTKFA_3d_3d
Er hoeft nergens een naam of e-mailadres ingevuld te worden. Hiermee kan ik de anonimiteit waarborgen van Uw gegeven antwoorden. Ook zijn de antwoorden op geen enkele andere manier te herleiden naar U.
Mocht U aanvullende informatie willen of interesse hebben in een verkorte versie van het onderzoeksverslag, dan kunt U dat aan het einde van het onderzoek aangeven. Ook kunt u mij e-mailen voor vragen of opmerkingen.
Ik wil U oprecht bedanken voor Uw medewerking en tijd.
Dit wordt erg op prijs gesteld!
Henrike Konings