Gezelschapsdame gezocht

• Greta

Beste Lezer,

Ik verzorg en verpleeg mijn moeder sinds enige jaren. Wij wonen samen. Mijn moeder is een 68 jarige Hart en Longpatient die bedlegerig is. Recent is zij een aantal keer in het ziekenhuis opgenomen waardoor het voor haar zeer moeilijk is om momenteel alleen te zijn. Probleem is echter dat ik zelf 24 uur per week werk.

Wij zoeken daarom een gezelschapsdame voor mijn moeder voor (maximaal) 3 dagen. Mijn moeder kan helaas niet veel meer maar als ze in goede doen is houdt ze van een praatje. We zoeken daarom iemand die vrij rustig is en ertegen kan als mijn moeder even niet aanspreekbaar is als ze het benauw heeft.

Wij wonen in IJmuiden. Vergoeding etc in overleg.

Heeft u interesse laat het me dan weten.

Met vriendelijke groeten,

Greta

• ellen

hai ik ben ellen 55 plus werk al 15 jaar als alfha hulp .

bij de kennermer thuiszorg .

ik wou altijd graag een baantje als gezelschapsdame ,

om dat ik dit erg dankbaar en mooi werk vind .

ik heb het erg na mijn zin met mijn clienten meest zijn dames ,

van af 71 en ouder ik heb er ook genoeg weg gebracht ,maar dat hoort ,

er ook bij .ik ben zieke mensen gewend ook met long problemen .

maar met dit werk moet je ook hard werken want je doet toch de hele ,huishouding ook vaak hun boodschapjes of we gaan samen even een ,

straatje om ik ben zelf heel lief voor de mensen altijd vrolijk opgewekt

zing vaak en voel de mensen haarfijn aan .

de drie dagen bij jouw mams spreken mij wel aan .

dan hou ik nog dametjes aan een van 80 en een van 90 .

ik weet niet wat je voor vergoeding je in je hoofd hebt .

ik verdien nu 12 euro 55 per uur netto ..

en 2 maal per jaar krijgen we een kleine verhoging dat is nu in july .

als ik je wat lijk hoor ik het wel zo niet hoor ik niks .

nu greta fijne dag nog .groetjes ellen .Greta schreef:

>

> Beste Lezer,

>

> Ik verzorg en verpleeg mijn moeder sinds enige jaren. Wij

> wonen samen. Mijn moeder is een 68 jarige Hart en Longpatient

> die bedlegerig is. Recent is zij een aantal keer in het

> ziekenhuis opgenomen waardoor het voor haar zeer moeilijk is

> om momenteel alleen te zijn. Probleem is echter dat ik zelf

> 24 uur per week werk.

>

> Wij zoeken daarom een gezelschapsdame voor mijn moeder voor

> (maximaal) 3 dagen. Mijn moeder kan helaas niet veel meer

> maar als ze in goede doen is houdt ze van een praatje. We

> zoeken daarom iemand die vrij rustig is en ertegen kan als

> mijn moeder even niet aanspreekbaar is als ze het benauw heeft.

>

> Wij wonen in IJmuiden. Vergoeding etc in overleg.

>

> Heeft u interesse laat het me dan weten.

>

> Met vriendelijke groeten,

>

> Greta

• elsa verburg

goedeavond,ik ben elsa,en ik zou u graag persoonlijk te woord willen staan.als u nog een gezelschap dame nodig heeft.mijn tel is 0624697100 gr e verburg

• P. Stokman

Geachte mevrouw,

Ik las uw advertentie en was benieuwd of u inmiddels voorzien bent. Ik ben namelijk voor mijn moeder op internet aan het zoeken, zij zou graag gezelschapsdame willen zijn.

In afwachting van uw berichten, verblijf ik met vriendelijke groet.

P. Stokman.

• Jantje Leenders

Geachte mevrouw,

Mijn aanbod is wellicht niet wat u zoekt, maar ik wil u toch vertellen wat mijn aanbod dan wel is. Ik stel me graag eerst even voor. Ik ben vrouw, 69 jaar, gepensioneerd, verpleegkundige en docent gezondheidszorg; heb veel ervaring met het geven van 24 uurs vervangende zorg aan zieke ouderen en/of bejaarden met Alzheimer/dementie, heb goede referenties. Ik kan een aantal dagen, weekeinden of weken de zorg voor uw moeder geheel overnemen voor 24 uur. U kunt dan eens enkele dagen, weekeinden, weken per jaar jaar weg en de zorg met een gerust hart overlaten aan een deskundige.

Eerst kennismaken behoort tot mijn vaste procedure bij aanname van bepaalde zorg. Vergoeding in onderling overleg.

Graag verneem ik uw reactie.

Hoogachtend,

Jantje Leenders

Utrecht

• Jantje Leenders

Geachte mevrouw,

Wellicht zoekt u niet wat ik u kan aanbieden. Toch geef ik u mijn mogelijkheden. Ik stel me graag eerst even voor.

Ik ben vrouw, 69 jaar, vitaal, gepensioneerd, verpleegkundige en docent gezondheidszorg, heb veel ervaring met mantelzorgvervanging en oppas op bejaarden die dementeren, goede referenties. Ik ben bereid een aantal dagen, weekeinden, weken 24 uurs zorg aan uw moeder te geven met alle andere bijkomende werkzaamheden. Dit betekent dus dat ik ook kan blijven slapen. U kunt dan eens enkele dagen, weekeinden, weekje weg en uw moeder krijgt goede zorg. Eerst kennismaken behoort tot mijn vaste gewoonte en is onderdeel van mijn zorgverlening. Salaris kunnen we nader overeenkomen. Graag verneem ik uw reactie op mijn voorstel.

Hoogachtend,

Jantje Leenders, Utrecht

• Kitty

Beste Lezer,

Het gaat om mijn vader die 81 jaar oud is , die beginnende Alzheimer heeft, verder in goede gezondheid is.

We zoeken een persoon die 4 / 5 dagen of middag per week, voor wandeling, lunch en eventeel avondmaaltijd samen kunnen doorbrengen, wonende in Voorschoten. Ik dank u bij voorbaat , als u hiervoor geinteresseerd

bent, mij uw mogelijkheden optegeven .

Met vriendelijke groeten

Kitty

• Thessa Prins

Beste Greta,

Hiermee laat ik je weten dat ik geinteresseerd ben om als gezelschapsdame voor je moeder te zorgen.

Ik heb geen speciale opleiding hiervoor maar heb wel voor mijn beide ouders met diverse ouderdoms-

problemen gezorgd.

Mijn leeftijd is 63 en ben sinds kort gestopt met werken. Verder ben ik in het bezit van auto en

rijbewijs, dus geen probleem om van mijn adres in Krommenie naar IJmuiden te komen.

Met vriendelijke groet,

Thessa Prins

mobiel 06 12217103

• Maria

Wellicht heeft u al iemand gevonden. Zo niet, dan kan ik misschien iets voor jullie betekenen. Ik werk als begeleider deels via een particuliere thuiszorganisatie en deels via pgb. Ik ben 61 jaar en woon in Voorschoten en kan ook in het weekend invallen.