gezeldschapsmevrouw den haag

• mm Bauer

Omdat ik weer wat meer ruimte in mijn tijd heb gekregen, bied ik mij aan als gezeldschapsmevrouw.

Voor mensen die wat alleen zijn, of juist voor mensen, om hun omgeving wat te ontlasten, of voor mensen die dat graag willen, of voor mensen die wat warrig zijn.

Ik heb een auto zodoende hoeft een afstand geen afstand meer te blijven, ik zou het dan ook fijn vinden om in Den Haag te blijven, omdat ik hier de mooie /leuke plekjes ken.

We zouden ook naar een concert, of een kooruitvoering, musea, of bos en duin, Kijkduin, Scheveningen, boodschappen, of ergens op bezoek gaan,.. of welke wens er dan ook ligt.

Of thuis, een spelletje of puzzelen. in de buurt wandelen, met of zonder rolstoel.

Maar belangrijk zal zijn dat er eerst een klikje zal moeten ontstaan. om dan iets te gaan ondernemen/ of niet.

U kunt mij bereiken, door hierop te reageren, we kunnen dan het persoonlijk verder bespreken.

Ik ben 61 jaar, en heb veel in verpleeghuizen gewerkt, als laatste op een geriatrische afdeling,(waar ik als een soort bruggetje was tussen de bewoner en de buitenwereld)

.

Met vriendelijke groet MM Bauer.

• Desiree Kubbinga

Dag mvr Bauer,

Ik zou graag kontakt met U willen hebben.Het gaat over mijn vader Joop die sinds een paar maanden in een verzorgingshuis zit.Pap is nog niet zo oud.72 jaar.Hij heeft beginnend alzheimer.Korte termijngeheugen is zeer slecht.Ik ga er vaak heen maar ik heb geen auto en hij mag ook geen auto meer rijden.Ik ben op zoek naar iemand die af en toe een dagje met hem weg gaat.Pap is een schat van een man,heeft altijd voor iedereen klaargestaan.Maar er is niemand die met hem weggaat dus vandaar.Hoop van u te horen.

Groeten Desiree.

• mm Bauer

Beste Desiré,

graag zou ik in kontakt met je komen, jammer dat ik dit bericht zo laat lees.

Ik had begrepen dan men de reakties zouden toesturen.

Mijn telefoon nummer is 070 3557069.

dan kunnen we eventueel een en ander afspreken, met vriendelijke groet,

MM Bauer

• Wim van Pomeren

Ik zoek voor mijn moeder van 92, die in verpleegtehuis Mechropa woont een gezelshapsdame om bv. met haar te wandelen in haar rolstoel in de omgeving van Mechropa. Mijn moeder is niet meer mobiel, maar geestelijk nog goed. Graag reactie met mogelijkheden en kosten, waar na een eventuele kennismaking, verdere afspraken kunnen worden gemaakt.

Met vriendelijke groeten,

Wim van Pomeren