Gezelschap/oppasdame Gezocht in Amsterdam

• A.Ranieri

Ik ben op zoek op korte termijn voor mijn lieve, verzorgde, vitale Italiaanse moeder van 86 jaar een gezelschap/oppas dame die met haar optrekt om haar te steunen en begeleiden in het dagelijkse leven.Mijn moeder woont het meeste tijd van het jaar in de zomer in Amsterdam en in de wat koudere maanden woont zij in zuid Toscane Italie.

Mijn moeder zelf best autonoom. Mijn gedachte gaat naar een vitale dame van rond de 50/60 jaar die geen verplichtingen en of bintenissen heeft en min. 5 dagen in de week beschikbaar, en als het nodig is, is er mogelijkheid om bij haar thuis te overnachten. Ik zoek een dame die ook beseft wat betekent om ouder worden voor een dame van 86 jaar.

Maar als er ook een jange dame is die in dit profiel kan zich in vinden is ook zeer welkom.

Graag reakties op korte termijn ,op tel. nr. 020-6764182/ 020-6718811.

Dank U

A. Ranieri

• Els

Waar is de vorige gezelschapsdame gebleven?

In maart heb je nl. ook al dezelfde oproep gedaan.

• Maria

Beste Ranieri,

Een paar dagen geleden heb ik naar de bovenstande nummers gebeld maar ik kan geen contact met u maken.Ik krijg alleen de voice mail.

Ik ben zeer geinteresserd op deze functie.

Ik heb een paar vragen

welke taal spreek u moeder?

Wanneer zal ik beginnen en hoe lang ?

Hoeveel zal ik verdienen?

Groeten

Maria

A.Ranieri schreef:

>

> Ik ben op zoek op korte termijn voor mijn lieve, verzorgde,

> vitale Italiaanse moeder van 86 jaar een gezelschap/oppas

> dame die met haar optrekt om haar te steunen en begeleiden in

> het dagelijkse leven.Mijn moeder woont het meeste tijd van

> het jaar in de zomer in Amsterdam en in de wat koudere

> maanden woont zij in zuid Toscane Italie.

> Mijn moeder zelf best autonoom. Mijn gedachte gaat naar een

> vitale dame van rond de 50/60 jaar die geen verplichtingen en

> of bintenissen heeft en min. 5 dagen in de week beschikbaar,

> en als het nodig is, is er mogelijkheid om bij haar thuis te

> overnachten. Ik zoek een dame die ook beseft wat betekent om

> ouder worden voor een dame van 86 jaar.

> Maar als er ook een jange dame is die in dit profiel kan

> zich in vinden is ook zeer welkom.

> Graag reakties op korte termijn ,op tel. nr. 020-6764182/

> 020-6718811.

> Dank U

> A. Ranieri

• A.Ranieri

Beste Maria,

IK ben net terug van Vakantie Als U Uw tel. inspreetkt op 020-6764182 bel Ik U terug.

Met vr. gr. A.Ranieri

• Jantje Leenders

Geachte mevrouw/mijnheer

Wellicht heeft u ook iets aan mijn aanbod, alhoewel dit niet uw directe vraag is. Ik stel me eerst kort voor. Ik ben vrouw, 69 jaar, woon in Utrecht, beroep verpleegkundige en docent gezondheidszorg, veel ervaring met mantelzorgvervanging bij mensen met diverse ziektebeelden, goede referenties.

Ik ben bereid een aantal dagen, weekeinden, weken per jaar (afhankelijk van uw vraag) de zorg voor uw moeder op me te nemen voor 24 uur per dag. Dit betekent dat ik dus ook kan blijven slapen. Ik doe dit werk speciaal voor de mantelzorger, zoals u. U kunt dan ook eens een lang weekeinde of weekje weg en uw moeder kan gewoon thuis blijven.

Ik ben me ervan bewust dat u dit aanbod niet direct zoekt, maar misschien hebt u er toch iets aan.

Graag verneem ik uw reactie.

Hoogachtend,

Jantje Leenders