gezelschapsdame

• Heleen Werner

Op dti moment heb ik weer tijd om ,evt. enkele dagdelen per week, een oudere bij te staan met allerlei zaken.Ik denk bijv.aan “oppas” voor een (beginnend) demente bejaarde van wie de partner of familie niet in staat is hem/haar continu in de gaten te houden.Ik zou met hem/haar kunnen wandelen, krant voorlezen, spelletje doen , helpen met eten ,kortom gezellige dingen waar de familie niet (meer ) aan toekomt.Ik heb hier al 2 jaar ervaring in en werk nu part-time in een zorgcentrum met ouderen.Hier mis ik de persoonlijker begeleiding zoals die er is in een thuis situatie.

Voorheen heb ik 30 jaar gewerkt als fysiotherapeut en het werken met ouderen bevalt mij goed.

Mocht u interesse hebben mail mij dan .Na een tel. gesprek kunnen wij zien wat ik voor u of uw familielid kan betekenen.

Ik heb eigen vervoer en zou graag in de buurt van Harderwijk/Ermelo willen werken.

• Dianne

Is bovenstaand aanbod nog actueel?

Graag zou ik dat van u horen, dan kunnen we wellicht kontakt met u hebben over onze moeder, die in Harderwijk woont.

Ze heeft de gewone lichamelijke zorg - in-en uitbedhalen- etc. ,maar het zou fijn zijn als er ook iemand regelmatig bij haar was- misschien wel de hele week- omdat ze geheugenproblemen heeft, steeds meer nu mijn vader eind juni is overleden.

Hartelijke groet,

Dianne van Wijnen

• Yolande Holleman

Beste mevr. v.Wijnen

Zou graag van u willen vernemen of u nog op zoek bent naar iemand die regelmatig bij uw moeder kan zijn.

Ik kwam per toeval deze advertentie tegen toen ik op zoek was naar wat meer informatie, daar ik bezig ben om zelfstandig

iets op te zetten als gezelschapsdame omdat ik denk dat vooral veel ouderen erg eenzaam zijn en dit me erg aan mijn hart gaat.

Hoop van u te horen.

Met vriendelijke groet,

Yolande Holleman