Ik ben een onghuwde moeder met de leeftijd van 52 jaar en heb 2 kinderen met de leeftijd van 15 en 21 jaar. Ik heb een fulltime baan en wil graag bijverdienen als gezelgschapsdame voor ouderen. Ouderen vind ik gezellig en je kan heel veel van hun leren. Als jong meisje al ging ik vaak op bezoek bij mijn oma en vond ik het gezellig om met de ouders van mijn vrienden en vriendinnen opbezoek te gaan. De funktie van gezelschapsdame spreekt mij aan omdat ik mij altijd aangetrokken heb gevoeld tot oudjes zoals ik ze noem, mijn kinderen zeiden altijd tegen mij dat ik alleen oma's had als vriedinnen. Zelf heb ik ook een oude tante die helaas niet in Nederland woont, die ongehuwd en geen kinderen heeft. Zij is dan zo blij wanneer ik haar bel om te groeten en zij niet wilt ophouden met praten.. Dit geeft mij een enorme voldoening. Hebt u behoefte aan iemand voor een praatje/luisterend oor, winkelen, boodschappen doen, uitstapjes, bezoek aan de kapper, helpen met aankleden, spelletjes doen, was draaien, licht strijkwerk, dan bent u bij mij aan het juiste adres.

Ik ben vanaf 5 uur beschikbaar, zaterdag en zondag van 12 tot 17.00. Ook beschik ik over een eigen auto. Ik ben een rustig, zorgzaam, betrouwbaar persoon, die heel goed naar anderen kan luisteren. Bovendien beschik ik over een goed gevoel voor humor en een opgewekt karakter. Interesse? U kunt kontakt met mij opnemen via bovengenoemd e-mailadres.

Ik woon in Zoetermeer en ik ben bereid om in Den Haag en Wassenaar werkzaamheden te verrichten

Met vriendelijke groeten,