gezelschapsdame of heer rotterdam -hillegersberg

• aagje

voor een bijna 97 jarige heer zoek ik een gezelschapsdame of heer die 2x per week voor hem wil koken en samen wil eten en verder wat gezelligheid wil bieden. de heer in kwestie is nog volkomen helder van geest,houdt van een goed gesprek .lopen gaat hem moeilijk af sinds hij zijn heup heeft gebroken.

• Karlien

Hoi Aagje,

Ik weet een lieve dame die op zoek is naar dergelijk werk. Ze is 63 jaar - sinds bijna 1 jaar weduwe - woont in Bodegraven en beschikt over eigen vervoer.

Ze gaat het wel doen om er een centje bij te verdienen.

Laat maar weten of dit wellicht iets is.

Groet,

Karlien

• Jeeves Senioren Comfort

Beste Aagje,

Zojuist lees ik uw bericht. Mocht u nog geen geschikte hulp gevonden hebben voor de 97-jarige heer, dan kan ik u zeker helpen.

Jeeves Senioren Comfort levert al 4 jaar ondersteunende en activerende service aan senioren. Ons dienstenpakket biedt hulp in de dagelijkse activiteiten of gewoon als iemand behoefte heeft aan iets meer gemak en comfort. Boodschappen doen, begeleid dokteronderzoek, frisse neus halen, of een kopje koffie drinken, alles is mogelijk! Onze kracht is persoonlijkheid. Wij selecteren een geschikte medewerker voor onze client en mocht het klikken, dan wordt deze gezelschapsdame/heer het vaste gezicht. Zo ontstaat een vertrouwensband.

Op www.jeeves.nl vindt u verdere informatie.

Mocht u interesse hebben, dan kunnen we ten alle tijden een afspraak inplannen.

Met vriendelijke groet,

Carine Vervat

• hilde

Beste Aagje,

Hierbij bied ik mijn diensten aan. Zie net dat de vacature al wat oud is maar reageer toch maar.

Ik werk als zelfstandige met ouderen (ook dementerende nog thuiswonende ouderen) in Rotterdam e.o. O.a. in de functie waar jij om vraagt.

Vriendelijke groet

Hilde

• Hans

Hierbij biedt ik me aan als een gezellige man van 54 jaar voor lekkere massage bij dames thuis

• Margot

Hans Schreef:

——————————————————-

> Hierbij biedt ik me aan als een gezellige man van

> 54 jaar voor lekkere massage bij dames thuis

Volgens mij zit Hans op de verkeerde startpagina……….:S

• Jeeves Senioren Comfort

Goedemorgen Hilde,

Voor onze organisatie zijn wij op zoek naar een dame die onze klant in Rotterdam kan wassen/douchen en gezelschap kan houden. Het gaat om ongeveer 3 uur per dag, 3 a 5 dagen per week. Waarschijnlijk zullen de werkzaamheden in het voorjaar ook bestaan uit wandelen enz.

Wellicht bent u geinteresseerd?

Met vriendelijke groet,

C. Vervat

Jeeves Senioren Comfort

www.jeeves.nl

• MB.Blonk

Geachte mevrouw Verhoeve,

Ik las uw advertentie voor seniorbegeleidsters.

Dit werk heb ik 20 jaar gedaan als aktiviteitenbegeleider.

Ik ben nu sinds oktober met pensioen.

Kunt u mij gebruiken voor ondersteunende aktiviteiten?

Ik hoor graag van U.

Met vriendelijke groeten

Ria Blonk

Ribeslaan 7

3053 mj Rotterdam

010 4186130