gezelschapsdame gezocht Z-Limburg

• Erica H.

Graag komen wij in contact met mensen die bereid zijn om voor een aantal dagdelen (ook incidenteel 's avonds) mijn moeder gezelschap te houden. Mijn moeder (74) is een geestige creatieve vrouw die aan Alzheimer lijdt. Mijn ouders wonen nog zelfstandig in zuid limburg. Om mijn vader te ontlasten zoeken wij hulp. Wij ontvangen graag een reaktie per email.

• Margot

Goede morgen Erica,

Graag zou ik willen informeren wáár in zuid-Limburg je ouders wonen?

Denk, dat het van belang is, dat ik dat eerst weet voordat we dieper op zaken in ga of voordat ik me ga voorstellen.

Groetjes, Margot

• Margot

p.s. Ik had graag gereageerd via email, maar die mogelijkheid staat niet aan gevinkt door je.

Hoop, dat je af en toe een kijkje op deze pagina komt nemen en zó toch mijn bericht ziet ;).

Groetjes, Margot

• Erica H.

Beste Margo,

Ik kon tot 6 januari even niet reageren, maar zou het fijn vinden als je mij direct mailt.

egmh@xs4all.nl

Hartelijke groet

Erica

• Greetje

Hallo Erica,

Gelukkig is de site weer open voor berichten :).

Ik ga je nu een mailtje sturen ;).

Groetjes, Margot

• Margot

Sorry Erica,

Ik hoop, dat de namen je niet in verwarring gebracht hebben………:$

Greetje……, Margot…………,

maar ik ben dus Margot ;).

• vannes elza

graag geweten of openstaande plaatsje vrij is doei

• Sonja Paulussen

Graag wil ik nadere informatie aangaande dit verzoek, de voorwaarden en evt. vergoeding . Tevens de plek waar deze gezelschapsdame naar toe moet.

Met een hartelijke groet

Sonja Paulussen

• Riet H

LS,

Ik ben Riet, 68 jaar. Woonachtig in Spaubeek. Was al eerder gezelschapsdame bij een dame op leeftijd, deze dame is helaas overleden. Eerder was ik ook reeds gezelschapsdame. Ik ben in bezit van rijbewijs en auto. U kunt mij benaderen via brayart@hotmail.com Met vriendelijke groeten Riet.

• Uw Metgezel

Geachte mevrouw, mijnheer,

Ik trof uw oproep aan op het internet, echter deze is van november 2008 en wellicht achterhaald.

Toch wil ik u attent maken op mijn particuliere service voor ouderen (praktische begeleiding en gezelschap).

U krijgt een volledig overzicht van mijn dienstverlening op mijn website: www.uwmetgezel.nl

Wellicht kan ik toch nog iets voor u betekenen.

Met hartelijke groet,

Saskia Köhlen

tel: 06-21907250

e-mail: info@uwmetgezel.nl