Gezelschap voor mijn moeder - Haarlem

• Esmeralda

Voor mijn moeder zoek ik een gezelschapsdame of -heer, die op een vaste dag in de week met haar ergens naar toe wil gaan. Mijn moeder is 87 en zit een tehuis in Haarlem, ze heeft vasculaire dementie. Praten en lopen gaat moeilijk, maar ze gaat er dolgraag uit. Dat kan zijn: een wandeling maken (in de rolstoel), naar een restaurant om wat te eten en een wijntje te drinken, de stad in om winkels te kijken, terrasje, boulevard van Zandvoort, enz. Als u dus in het bezit bent van een auto is dat wel zo handig. We spreken een vast uurtarief af en uiteraard worden al uw onkosten vergoed. Gaarne reageren per e-mail met uw telefoonnummer, dan neem ik contact met u op.

Met vriendelijke groet,

Esmeralda

• Liskje Amama

Goede avond Esmeralda,

Ik zag net je oproep betreffende je moeder.

Misschien ben je inmiddels al geslaagd in het vinden van de juiste persoon(?).

Mocht dat niet zo zijn hoor ik dat graag!.

Met vriendelijke groet,

Liskje Amama

• Liskje Amama

Hallo Esmeralda, ik heb zojuist gereageerd op je oproep maar ik wilde je hierbij nog even laten weten dat ik woonachtig ben in Hoofddorp.

Vriendelijke groet,

Liskje (tel.nr. 023-5614875)

• Esmeralda

Hallo Liskje,

Nee, ik heb nog niemand gevonden.

Het is nu een al beetje laat … ik zal je morgen bellen.

Groet,

Esmeralda

• Hanneke

Hallo,

Op dit moment heb ik volop tijd om anderen van dienst te zijn. Ik woon in Bergen, maar heb een auto ter beschikking.

Bent u nog steeds op zoek voor uw moeder?

Groeten Hanneke