JG Philipsen Schreef:
——————————————————-
> Voor mijn 2 tantes van 85 jaar (tweeling) ben ik
> op zoek naar een gezelschapsdame. Beide dames
> verblijven in hetzelfde verzorgingshuis in Den
> Haag. De bedoeling is om 1 x per week (of 2 weken)
> beide dames gezelschap te houden door bv de krant
> of een boek voor te lezen, oude verhalen op te
> halen, een spelletje te doen. Uiteraard tegen een
> vergoeding.
> Uw reactie zie ik graag tegemoet.
Geachte mevrouw, heer Philipsen
Dit is wat ik heel erg graag zou willen doen. Ik ben een Nederlandse vrouw van 47 jaar en heb twee al wat oudere kinderen en heb veel tijd om leuke dingen te doen met uw tantes. Ik kan me zelfs voorstelen dat ik af en toe een uitstapje buiten de deur met ze kan maken want ik heb een auo ter beschikking. Het lijkt me echt heel fijn om iets voor ze te kunnen betekenen. Ik woon in het Belgisch park te Den Haag en het maakt me niet zoveel uit waar ik naar toe moet. Ik ben uiterst betrouwbaar, ben vrolijk en flexibel. Als u al een en ander heeft geregeld dan zou ik u willen vragen of u wellicht andere oudere mensen in uw omgeving kent die behoefte hebben aan hulp en/of gezelschap. Ik vind het ook prima om evt huishoudelijk werk te doen, boodschappen te halen of andere zaken te regelen. Ik heb HBO opleiding en tot op heden altijd op kantoor gewerkt maar wil nu erg graag iets doen waarbij ik echt het gevoel heb iets goed te kunnen doen voor andere mensen. Ik zou een en ander het liefst op vrijwillige basis willen doen maar kan me dit financieel niet veroorloven, dus ik vraag wel in o in overleg een vergoeding op uurbasis. Ik hoor gaag van u, met dank en een vriendelijke groet: Irene Kor-Belder