Gezelschapsdame Den Haag

• JG Philipsen

Voor mijn 2 tantes van 85 jaar (tweeling) ben ik op zoek naar een gezelschapsdame. Beide dames verblijven in hetzelfde verzorgingshuis in Den Haag. De bedoeling is om 1 x per week (of 2 weken) beide dames gezelschap te houden door bv de krant of een boek voor te lezen, oude verhalen op te halen, een spelletje te doen. Uiteraard tegen een vergoeding.

Uw reactie zie ik graag tegemoet.

• dulcine

Beste heer Philipsen

Ik ben een vrouw van 52 en heb wat uurtjes vrij om nog iets te kunnen betekenen voor uw tantes.Als de behoefte nog bestaat kunt u mij bellen en dan kunnen wij wat meer info uitwissellen.

Tel: 0612561184

vriendelijke groet Dulcine

• Maria

Als het verzorgingshuis in Mariahoeve is, heb ik wel interesse.

• Irene Belder

JG Philipsen Schreef:

——————————————————-

> Voor mijn 2 tantes van 85 jaar (tweeling) ben ik

> op zoek naar een gezelschapsdame. Beide dames

> verblijven in hetzelfde verzorgingshuis in Den

> Haag. De bedoeling is om 1 x per week (of 2 weken)

> beide dames gezelschap te houden door bv de krant

> of een boek voor te lezen, oude verhalen op te

> halen, een spelletje te doen. Uiteraard tegen een

> vergoeding.

> Uw reactie zie ik graag tegemoet.

Geachte mevrouw, heer Philipsen

Dit is wat ik heel erg graag zou willen doen. Ik ben een Nederlandse vrouw van 47 jaar en heb twee al wat oudere kinderen en heb veel tijd om leuke dingen te doen met uw tantes. Ik kan me zelfs voorstelen dat ik af en toe een uitstapje buiten de deur met ze kan maken want ik heb een auo ter beschikking. Het lijkt me echt heel fijn om iets voor ze te kunnen betekenen. Ik woon in het Belgisch park te Den Haag en het maakt me niet zoveel uit waar ik naar toe moet. Ik ben uiterst betrouwbaar, ben vrolijk en flexibel. Als u al een en ander heeft geregeld dan zou ik u willen vragen of u wellicht andere oudere mensen in uw omgeving kent die behoefte hebben aan hulp en/of gezelschap. Ik vind het ook prima om evt huishoudelijk werk te doen, boodschappen te halen of andere zaken te regelen. Ik heb HBO opleiding en tot op heden altijd op kantoor gewerkt maar wil nu erg graag iets doen waarbij ik echt het gevoel heb iets goed te kunnen doen voor andere mensen. Ik zou een en ander het liefst op vrijwillige basis willen doen maar kan me dit financieel niet veroorloven, dus ik vraag wel in o in overleg een vergoeding op uurbasis. Ik hoor gaag van u, met dank en een vriendelijke groet: Irene Kor-Belder

• JG Philipsen

Dank voor uw reactie maar ik heb al iemand gevonden die mijn tantes gezelschap houdt

• JCM. van Hooff

Eens in de twee weken kan ik een dag, of dagdeel voor uw tantes zorgen.

Het lijkt me leuk om ze wat gezelligheid en plezier te geven.

IK heb een verpleegkundige achtergrond; wie weet komt dat ooit nog te pas.

Vriendelijke groet,

Nan van Hooff- Schiffer

• Jeeves Senioren Comfort

Beste Aagje,

Zojuist lees ik uw bericht. Mocht u nog geen geschikte hulp gevonden hebben voor uw tantes, dan kan ik u zeker helpen.

Jeeves Senioren Comfort levert al 4 jaar ondersteunende en activerende service aan senioren. Ons dienstenpakket biedt hulp in de dagelijkse activiteiten of gewoon als iemand behoefte heeft aan iets meer gemak en comfort. Boodschappen doen, begeleid dokteronderzoek, frisse neus halen, of een kopje koffie drinken, alles is mogelijk! Onze kracht is persoonlijkheid. Wij selecteren een geschikte medewerker voor onze client en mocht het klikken, dan wordt deze gezelschapsdame/heer het vaste gezicht. Zo ontstaat een vertrouwensband.

Op www.jeeves.nl vindt u verdere informatie.

Mocht u interesse hebben, dan kunnen we ten alle tijden een afspraak inplannen.

Met vriendelijke groet,

Carine Vervat

• Ria Veerdu-Lagraauw

Geachte mevrouw/heer Philipsen,

uw advertentie is al van enige tijd geleden…. maar toch: wie niet waagt, wie niet wint!

Ik hoop voor u dat u inmiddels al voorzien bent. Voor het geval het niet zo is, ben ik ge-interesseerd.

Ik ben 66 jaar, Ben sinds 1989 weduwe. Heb vier dochters in de leeftijd van ca. 40 jaar (2 dochters en 2 stiefdochter)… en het rijke bezit van 9 kleinkinderen in de leeftijd van 4 t/m 16 jaar. Al vier jaar met fpu (dat voelt als grote vakantie! - 27 jaar bij een ministerie gewerkt). Ik vind dat ik nog tijd over heb om iets anders te doen.

Ik vind het leven het leven waard. Heb brede interesse. Oudere personen hebben mijn voorkeur. Zij hebben over het algemeen veel levenswijsheid en zijn een gesprek/discussie waard.

Ik houd het weekend (vanaf vrijdagavond) meestal voor mijzelf, maar wil daar sinds enige tijd toch nog een andere invulling aan geven.

Ik ben benieuwd naar uw reactie,

Met vriendelijke groet,

Ria Verdu-Lagraauw.

• Jacquelien Flipse

JG Philipsen Schreef:

——————————————————-

> Voor mijn 2 tantes van 85 jaar (tweeling) ben ik

> op zoek naar een gezelschapsdame. Beide dames

> verblijven in hetzelfde verzorgingshuis in Den

> Haag. De bedoeling is om 1 x per week (of 2 weken)

> beide dames gezelschap te houden door bv de krant

> of een boek voor te lezen, oude verhalen op te

> halen, een spelletje te doen. Uiteraard tegen een

> vergoeding.

> Uw reactie zie ik graag tegemoet.

• van Loon

Hoe kan het dat er een advertentie staat van 7.7.09, en van 10.10?

Behalve dat: Ik bied me aan als tijdelijke gezelfschapsdame.

Met vriendelijke groet, Tessy van Loon