gezelschapsdame bij oudere mensen

• bea henzel

Mijn naam is Bea, 55 jaar, woonachtig te Maastricht.

Ben vrolijk van aard, heb vroeger een oudere dame, mevr. Wesley gezelschap gehouden.

Zij is toen overleden en daarna heb ik vast parttime werk gevonden, wat ik met veel plezier doe.

Helaas door een scheiding kom je toch voor bepaalde kosten te staan en zou ik graag wat

bij willen verdienen. Ik heb de donderdagmiddag en/of de vrijdag de hele dag ter beschikking.

Zou ook op een avond kunnen. De weekenden zit ik vaak bij mijn vriend , die woont in Veldhoven.

Ik kan helpen met boodschappen doen, wandelen, spelletjes of gewoon gezellig kletsen.

Hebt u interesse, stuur me een mailtje,

Groetjes Bea

• Margot

Hallo Bea,

Ik wil niet vervelend over komen, maar je vermeldt nogal persoonlijke zaken in je bericht.

Neem de achternaam van de mevrouw waar je gewerkt hebt of het feit, dat jij gescheiden bent of

het feit, dat je nu een vriend hebt en diens woonplaats.

In je werk dien je toch discreet om te gaan met persoonlijke zaken, dus als je in een openbaar

bericht op internet al zoveel ‘prijs geeft’, komt dat mijns inziens niet echt positief over.

Wil je dan ook de tip geven hier wat meer op te letten.

Groetjes!

• bea henzel

Ha Margot,

Omdat ik gescheiden ben, zoek ik extra bijverdienste. Mensen mogen dat rustig weten.

Ben eventueel ook op zoek naar werk in de buurt van Veldhoven, vandaar de plaats.

Veldhoven is groot, hoor.

Mevr. Wesley is een bekende naam in Maastricht, dat zou ook gunstig kunnen zijn.

Ik vertel over haar geen geheimen.

Ik ben een heel open persoon over mijzelf, dit wil niet zeggen dat ik over andere mensen

alles uiteen zou zetten op internet.

Ik weet ook van mezelf dat ik goed met andere mensen op kan schieten en dat mag ook

rustig gezegd worden.

Als ik hier een reactie op zou krijgen, dan is dat ook van iemand die dat begrijpt en mij

neemt zoals ik ben.

Groetjes

• Margot

Hoi Bea,

Ik wilde je niet aanvallen, maar alleen een tip geven, omdat je toch écht op moet letten wat je zoal op internet neer typt.

Als je eenmaal bij mensen kennis gaat maken, kun je nog altijd dieper op zaken in gaan.

Veel succes met het vinden van een fijne plek!

Groetjes, Margot

• bea henzel

Ha Margot,

Ik voelde me niet echt aangevallen, hoor.

Ik reageer meestal op gevoel en op dit moment

heb ik al een hele leuke baan, daar bof ik ontzettend mee.

Het zou meer een toevoeging zijn aan.

Je weet toch nooit wat het leven voor je in petto heeft.

Groetjes Bea

• lisa

ben op zoek naar werk als gezelschaps dame bij indische bejaarden omgeving heerlen en kerkrade

• wendy

als je een reactie wilt over de persoon die je bent, mag je van mij rustig weten dat als je eigen moeder aan een heup geopereerd wordt jij er in ieder geval niet langs gaat om te helpen, zoals boodschappen doen of om gezelschap te bieden. Zo een persoon ben jij dus,dat jij je als gezelschapsdame aanbiedt voor ouderen omdat je zo vrolijk bent en daardoor ook aardig zou zijn voor ouderen ben jij dat in ieder geval niet voor je eigen moeder als die wat mankeert.

Dus als ik een ouder iemand raad mag geven dan zou ik jou in ieder geval niet aanraden als gezelschapsdame

En Ik heb verder geen interesse, maar open en eerlijk wil ik wel over je zijn, gr. je nicht Wendy

• bea henzel

Ha Wendy,

Alles goed verder, ik denk niet dat je me erg goed kent

aangezien ik je al jaren niet gezien en gehoord heb.

Groetjes Bea

• jan mucha

Goede morgen Bea,

Mocht je nog op zoek zijn om als gezelschapsdame te willen werken ben je mij altijd welkom!

Vriendelijk groetend. Jan (Herman).