Gezelschapsdame gezocht in omg. Haarlem

• Stephanie

Beste Lezer/res,

Welke lieve geduldige dame heeft tijd om zo nu en dan mijn moeder (65) gezelschap te houden,zij kampt momenteel met een angststoornis en kan niet te lang alleen zijn.het zou fijn voor haar zijn als er iemand aanwezig is voor een praatje,kopje thee ,wandelingetje. geen huishoudelijk werk of verpleging.

De vergoeding is nader over een te komen en zou graag uw reactie per e-mail ontvangen.

met vriendelijke groet,

Stephanie van Lier

• Susanne95@live.nl

Hallo Stephanie van Lier,

Ik ben bijna 18 en ga na de vakantie met de opleiding verpleegkundige beginnen. Het lijkt me harstikke leuk om uw moeder gezelschap te houden. Verder vind ik het ook niet erg wat huishoudelijk werk te doen.

Groetjes Susanne Looijestijn

• Christel den Outer

Beste Stephanie,

Uw bericht is al uit 2010, maar komt op de site weer boven drijven. Mocht u nog of weer opnieuw iemand zoeken voor uw moeder, dan denk ik dat u bij mij aan het goede adres bent.

Ik ben 56 jaar, ben mantelzorger voor mijn moeder en verder ben ik (loopbaan)coach en gezelschapsdame. Ik ben geïnteresseerd in mensen en in hun levensgeschiedenissen in het bijzonder.

Bent u geïnteresseerd, mail mij dan. Ik verstrek u gaarne meer informatie.

Met vriendelijke groet,

Christel den Outer

• Teresa

Beste Stephanie,

Ik kwam jou bericht tegen op deze site dat he op zoek bent naar een gezelschapsdame.

Het is wel een bericht van 2010, maar het is onlangs weer geplaatst.

Is deze job nog beschikbaar?

Ik kijk uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Teresa

• Inge de Hartog

Is deze vraag voor een gezelschapsdame nog open?

Met vriendelijke groet,

mw. I. de Hartog