Gezelschapsdame/verzorgende in Amsterdam aangeboden

• Rkia

Na jaren lang als ziekenverzorgende te hebben gewerkt ben ik nu op zoek naar

een leuke baan als gezelschapsdame/ verzorgende.

Ik ben een zeer betrouwbare, rustige en lieve vrouw van 39 jaar.

Vanwege mijn achtergrond als ziekenverzorgende heb ik zeer veel respect voor

ouderen en wil heel graag iets voor deze mensen betekenen.

mocht u meer informatie willen of vragen hebben dan kunt u mij

altijd even mailen naar rkialachkar@hotmail.com

• reinout alberts

Voor mijn tante, 82 jaar, woonachtig 1083 HA Mensinge Asd. , zoek ik - uiteraard betrouwbaar - vriendelijk en geduldig gezelschap sinds ze vorige week een TIA heeft gehad als gevolg van een uitgezaaide hersentumor waaraan ze niet meer wil worden geholpen. Ze heeft nu 1 x week een huishoudster en 2 x dag een verzorger C van de thuishulp organisatie. Het gaat er om dat ze enig aanvullend gezelschap cq toezicht geniet, geholpen wordt met de zaken als eten en dergelijke in goede banen te leiden en eventueel het maken van een wandeling zo nu en dan.

• Denise

Beste Reinout,

Mijn naam is Denise Aalse ben 35 jr oud, getrouwd met 2 kinderen, woonzaam in Amsterdam en part time werkzaam op de Human Resource bij een groot internationaal bedrijf, in het bezit van rijbewijs en beschik tevens over een auto. Ik heb eerder een oudere dame gezelschaps gehouden tot dat zij in 2006 stierf. Ik ben part time beschikbaar en zou graag in een persoonlijk onderhoud nader kennis maken om je tante gezelschap te houden. Je kunt me bereiken op 06-17696099.

mvrg,

Denise

• Rkia

Beste Alberts,

Sorry voor deze late reactie.

Mocht u alsnog op zoek zijn naar een gezelschapsdame, dan zou ik graag met u in contact.

U kunt mij mailen op rkialachkar@hotmail.com.

Met vriendelijke groeten,

Rkia