Gezelschapsdame gezocht (Delft)

• Annemieke

Voor onze licht dementerende moeder zoeken wij een gezelschapsdame / verzorgster, die haar helpt de dag te beginnen en weer af te sluiten. Overdag gaat ze naar de dagopvang, zo mogelijk in het weekend ook gezelschap bieden.

ca. 20 uur per week.

tel 00 32 12 210654

• seniorcura

Dag Annemieke,

Bent u al voorzien?

Ik kan een inwonende verzorging aanbidden of een vaste hulp zoals u wenst.

Mocht u nog nodig hebben mail info@seniorcura.nl

Groeten,

Leuza

• Riki Aussen

Beste Annemieke,

Misschien een hele ongewone reactie. Mijn dochter van 11 is aangenomen bij de Rotterdams dansacademie. Ze gaat daar de HAVO combi dans opleiding doen. Ze is nog erg jong om alleen te gaan wonen dus wil ik samen met haar op kamers door de week. Wij zoeken dus woonruimte in ruil voor werkzaamheden. Ik kan alle dagen koken en voor de dame in kwestie zorgen. Ik ben 45, rustig, niet rokend, en gebruik geen alcohol(lust ik niet). Gina, is een lieve meid, wiens passie ballet is. Vandaar dat ze auditie bij CODARTS heeft gedaan. Overdag heeft ze dus school van half negen tot half 5. Mijn echtgenoot werkt in Hoorn, als Psycho Motorische Therapeut bij 't GGZ. Vandaar dat wij niet kunnen verhuizen. De bedoeling is alleen van zondagavond tot vrijdagmiddag daar te zijn.

Mijn telefoonnr is 0229543543 of 0621876607.

Graag hoor ik van u

MVG

Riki Aussen-Devilliers

• jamy

beste annemieke

bent u nog opzoek naar gezelschap voor uw moeder??

Ik als verzorgende zou graag gezelschap aan uw moeder verlenen aangezien ik al gewend ben met de omgang van ouderen.

Ik hoor graag van u indien u nog opzoek bent naar iemand u kunt me mailen op jamy704@gmail.com

groet

Jamy