Gezelschapsdame gezocht Enschede/Lonneker

• Grazia

Goedendag.

Ik zoek voor mijn moeder, 84 jaar, een gezelschapsdame voor 2 of 3 ochtenden per week van ongeveer 10 -12 uur.

Mijn vader kan dan in die tijd rustig boodschappen doen en sporten/wandelen.

Mijn moeder houdt van koffiedrinken, piano spelen, lezen, een wandelingetje maken.

Ze is gezellig, positief, dementerend, standvastig. Ze loopt met een stok/rollator.

Graag hoor ik uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Grazia.

• elvira

Hallo Grazia,

las met interesse Uw advertentie.

Werk al jaren in de zorg en nu al 11 jaar in de avonden ivm de kinderen.

Dit bevalt me prima,maar de tijd bij de cliënt is beperkt.

Ik wil graag meer gaan werken,maar in de zorg is dat na 8.30 uur niet haalbaar.

En aangezien ik mijn affeniteit met ouderen wil behouden,kwam ik bij Uw advertentie.

Voor meer informatie kunt U mij mailen.

Met vriendelijke groet,

Elvira

• tara

Dag Gazia,

Graag verneem ik of u nog op zoek bent naar een gezelschapsdame voor uw moeder.

Ik zou uw moeder graag willen helpen. Ik heb een SPH diploma en ik werk op bij een zorginstelling.

mochten er vragen zijn, hoor ik het graag.

Mijn e-mail adres is hopestar5@hotmail.com

Groeten,

Tara

• Grazia Visser

Beste Elvira en Tara,

Hartelijk dank voor uw reacties. Wij zoeken nog steeds een gezelschapsdame voor mijn moeder. Graag kom ik in contact met u. Wilt u mij mailen op grasyme@gmail.com.

Vriendelijke groet,

Grazia

• Maureen Jongman

Geachte Mevrouw,

Ik ben opzoek naar een leuke baan en zag deze vacature van u.

Ik ben Maureen Jongman, 42 jaar, heb 3 kinderen en ben getrouwd met Arno.

Ik heb een aantal jaren geleden vrijwillig met een Mevrouw gewandeld en gezelschap gehouden.

Helaas is ze overleden.

Dat heb ik met liefde gedaan.

Op dit moment wer ik ook 3 keer in de week met kinderen als overblijfktacht op een basischool in Enschede.

Zwaar lichamelijk werk kan ik niet, maar licht huishoudelijk werk kan prima.

Ik ben erg makkelijk in omgang, meelevend, vrolijk en niet rokend.

Ik hoop dat de vacature nog niet is vervuld en dat ik spoedig iets van u mag horen.

Mijn telefoonnummer is 0534328183, dan kunt u mij hier ook op bereiken.

Met vriendelijke groet, Maureen Jongman