Gezocht, inwonende lieve dame met verantwoordelijksgevoel!

• Joan_007

Dames,

Ik ben op zoek naar iemand die landelijk 't Gooi, wil wonen en liefde heeft voor honden (o.a. retrievers). Betreft huishoudelijk werk, max 2 uur per dag. BIj afwezigheid van mij heeft u de verzorging voor de honden. Dit alles natuurlijk in overleg. Hier tegen over staat, een prachtig apart gelegen apartement begane grond incluis pantry naast het landgoed en een vergoeding betreffende de werkzaamheden.

Indien interesse, reageer met email adres zodat ik u kan benaderen.

mvrgr

Joan

• Leuza

Dag Joan,

Heeft u al iemand gevonden?

Groetjes,

Leuza

• Ursula Christiaans

Hallo heeft u al iemand gevonden?

Mvgr. Ursula

• Lisette Verbogt

Beste Joan,

Mijn reactie op de oproep inzake inwonende lieve dame met verantwoordelijkheidsgevoel.

In afwachting op een reactie,

Groeten Lisette Verbogt

• Nina

Beste Joan,

Best een leuke oproep, gezien ik graag met honden activiteiten onderneem.

Success met het vinden van de juiste kandidaat.

Met vriendelijke groet,

Nina Masic

• Apostu Paula

Beste,

Mijn naam is Paula, Ik woon in Belgie since 2 jaar, ik zoek een job voor mijn moeder,we komen uit Roemanie.Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis een ik zal graag ook voor mijn moeder iets vinden. We houden van dieren, we hebben ook in Roemenie een hond een 2 katten. Het probleem is dat mijn moeder spreekt allen Italiaans een ze begreep een beetje Frans; Ze heeft gewerkt 4 jaar in Italie als gezelschapdame. Als u wilt kunt u contact opnemen via mail“raisaioana@yahoo.com” of op 0484861660.

groentjes,

Paula

• Desiree Rosier

Geachte mevrouw/mijnheer,

omdat uw advertentie al ouder is en u mogelijk al een goede oplossing heeft gevonden hou ik het nu kort.

ik ben bezig met vormgeven van een laatste loopbaanswitch en op weg naar werken met mensen en dieren (hulphonden, paarden als spiegel/coach).

Dieren in de zorg en welzijn inzetten, voorkomen dat mensen (ouderen mn) afscheid moeten nemen van hun 4 voeter- 'maatjes en mijn liefde voor dieren (en mens natuurlijk) drijven mij in deze zoektocht naar een plek waar ik op een bijzondere manier van waarde kan zijn.

Ondertussen zoek ik een mogelijkheid om tijdens mijn activiteiten in mijn onderhoud te voorzien en zelf ook mee te genieten van dier en natuur.

In plaats van een baan met hiernaast training en vrijwilligerswerk.

Uw behoefte kan mooi aansluiten bij de mijne en ik kom graag in gesprek met u.

Met vriendelijke groet

D. Rosier

• Nelleke Bosshardt

Geachte Joan,

Gisteren stuitte ik op uw advertentie. Mogelijk heeft uw zoektocht allang tot resultaat geleid. Toch nog een reactie voor het geval dat . . .

Verantwoordelijk ben ik zeker. Lief kan ik niet zelf beoordelen. Toch kan ik mogelijk aan uw wensen tegemoet komen. Uiteraard moet dat verder onderzocht worden. Mijn vraag is bijvoorbeeld of het bij u gaat over een aantal honden in particulier bezit, of om een bedrijf, zoals een kennel of een honden opvang.

Al een paar jaar hoop ik te verhuizen naar Bussum, waar ik in deeltijd werk als docent NT2 (Nederlands als tweede taal). In de huidige woningmarkt heb ik echter mijn woning in Amsterdam nog niet kunnen verkopen, waardoor verhuizen naar 't Gooi onmogelijk is gebleven.

Mogelijk sluiten uw en mijn wensen en behoeften bij elkaar aan. Dat zou ik graag met u in een gesprek verder verkennen. Om die reden zie ik uit naar uw antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Nelleke Bosshardt

• esther

Hallo Joan,

Heeft u al iemand gevonden ,aangezien de oproep van januari 2011 is….Ik ben Esther ,48 jaar ,werk al 25 jaar in de zorg en welzijn .Hou erg van dieren met name ook honden .Ik heb zelf 2 jack russels.

Verder heb ik een zoontje van 5 jaar die ook welkom moet zijn .

Graag hoor ik of u al voorzien bent ,zoniet dan kunnen we meer informatie uitwisselen.

Met vriendelijke groeten ,

Esther .