Gezelschapsdame voor ouder persoon in Leiden

• Theo

Gezocht een gezelschapsdame voor mijn vader.

Mijn vader, van 88 jaar, woont in een bejaardenhuis in leiden.

Met mijn vader kun je goed praten, helaas is hij vergeetachtig en loopt hij met een rollator

Mijn moeder is een jaar geleden overleden dus voelt hij zich eigenlijk best wel eenzaam in het bejaardenhuis

Wat zoeken wij:

Wij zoeken een lieve vrouw of heer die 2 keer per week een paar uurtjes op bezoek gaat om met mijn vader te praten over het verleden of te praten over het nieuws van de dag en

een kopje koffie drinken in de gemeenschappelijke huiskamer.

Als het mooi weer is met de rollator of een rolstoel een rondje om het bejaardenhuis voor wat frisse lucht.

Wij zoeken iemand met liefde voor oudere personen waarbij een financiële vergoeding niet het belangrijkste is.

Wij zoeken dus niet iemand met professionele ervaring met een hoog uurloon

Het mogen flexibele of vaste uren zijn.

Indien je interesse hebt hoor ik het graag van je.

Mvg,

Theo.

• seniorcura

Dag Teo,

Heeft u al iemand gevonden voor u vader?

Ik woon in Oegstgeest .

Groeten,

Leuza

• claudia

Dag Teo,

Bent u nog opzoek?Ik ben Claudia en woon in buurt van Leiden en lijk mijn erg leuk om te doen.

Groeten,

Claudia

• Roos

Goedenavond mijnheer,

Ik heb zojuist uw advertentie gelezen, betreft uw vader voor uw vader een paar gezellige uurtje per week te bezorgen.

Ik ben Roos en ben 62 jaar en heb tot 1 mei jl. als receptionste gewerkt in het verzorgingshuis “Rijn en Vliet”en Serviceflat “Cronestein”

Ik ga heel graag met senioren om , nu ik geen receptioniste meer ben, is ik mijn bewoners waar ik veel mee omging, vandaar dat ik mij

graag bezig wil houden om de ouderen onder ons wat plezier te verschaffen, voor een kleine vergoeding.

Heeft u nog niemand, belt u mij dan gerust op , een gesprekje kan nooit kwaad.

Referentie's heb ik natuurlijk, maar het mijn hart die spreekt en niet de papieren.

Mte vriendelijk groet,

Roos Terpstra-Dupuis

0616390258

• annette van der meyden

Theo Schreef:

——————————————————-

> Gezocht een gezelschapsdame voor mijn vader.

>

> Mijn vader, van 88 jaar, woont in een

> bejaardenhuis in leiden.

> Met mijn vader kun je goed praten, helaas is hij

> vergeetachtig en loopt hij met een rollator

> Mijn moeder is een jaar geleden overleden dus

> voelt hij zich eigenlijk best wel eenzaam in het

> bejaardenhuis

>

> Wat zoeken wij:

>

> Wij zoeken een lieve vrouw of heer die 2 keer per

> week een paar uurtjes op bezoek gaat om met mijn

> vader te praten over het verleden of te praten

> over het nieuws van de dag en

> een kopje koffie drinken in de gemeenschappelijke

> huiskamer.

> Als het mooi weer is met de rollator of een

> rolstoel een rondje om het bejaardenhuis voor wat

> frisse lucht.

>

> Wij zoeken iemand met liefde voor oudere personen

> waarbij een financiële vergoeding niet het

> belangrijkste is.

> Wij zoeken dus niet iemand met professionele

> ervaring met een hoog uurloon

>

> Het mogen flexibele of vaste uren zijn.

>

> Indien je interesse hebt hoor ik het graag van

> je.

>

> Mvg,

> Theo.

Hallo Theo,

Bij toeval zag ik deze advertentie en omdat ik deze activiteiten al jaren deed met een oudere dame in een rolstoel

reageer ik hierop. Ik heb het met veel plezier gedaan, wandelen, voorlezen, spelletjes en boodschapjes doen.

Hoewel de advertentie niet recent is weet je maar nooit.

Ik ben woonachtig in Leiden en in het bezit van een auto en ik heb een bewijs van goed gedrag en referenties.

Ik vind het fijn om de oudere mens een gezellige en plezierige oude dag te bezorgen,

ik hoop van U te horen.

Met vr.groet,

Annette van der Meyden

• Elsbeth

Beste Theo,

Wat een mooie en begrijpelijke oproep voor je vader.

Ik vind niets zo mooi als wat tijd en gezelschap te bieden aan ouderen. Gezellig een kopje koffie drinken en als het mooi weer is lekker naar buiten. Het geeft het leven zoveel meer inhoud en kleur. Niet alleen voor ouderen maar zeker ook voor mij.

Gewoonlijk ben ik druk bezet maar sinds kort heb ik wat tijd over. Graag besteed ik deze tijd een paar keer per week met alle liefde aan je vader. Zodat zijn leven weer wat kleur krijgt. Op flexibele of vaste tijden, het kan allebei.

En vergeetachtig zijn en een rollator passen bij zijn leeftijd en maken het er zeker niet minder gezellig op. Mijn vader zit in dezelfde leeftijdsfase.

Ik ben 45 jaar, woon in Leiderdorp en heb een verklaring van goed gedrag.

Hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Elsbeth