Lieve mevrouw of meneer die dit leest.
Het lijkt mij hartstikke leuk om met oudere of anderszins minder valide mensen om te gaan en hen te helpen waar ik kan. Wijsheid komt met de jaren en ook door tegenslag.
Ik ben een energiek, goedlachs, optimistisch mens met een brede interesse. Ik hou van allerlei soorten kunst, theater, dans, muziek en literatuur. Ik luister naar Bach, Mozart, Manu Chao en Ana Carolina de Souza. Ik lees op het moment Arthur Japin, het boekenweekgeschenk van Kader Abdollah en Elfriede Jelinek. Vrijdag ga ik naar het Van Gogh museum om Krisztina de Châtel te zien optreden en Picasso's werk te bewonderen. Ik speel toneel, zing op de fiets en maak korte films. Ook hou ik van gezond en bewust leven, zwemmen, skiën en wandelen. Ik interesseer me voor politieke kwesties en maatschappelijke vraagstukken zoals de multiculturele samenleving, polarisatie en neoliberalisme.
Ik speel graag bordspellen. Mijn grootste passie is maatschappelijk geëngageerde kunst maken in de breedste zin van het woord.
Ik hou van zelfspot en relativering en vind het leuk om met mijn uiterlijk bezig te zijn (kleding, make up) Ik word er heel blij van als ik andere mensen kan enthousiasmeren. Ik hou van kinderen en speel graag clown.
Mijn andere grote passie is reizen. Ik heb al best veel van de wereld gezien. Anderhalf jaar in totaal in Latijns Amerika gewerkt en gereisd, driemaal in Marokko gereisd en in India, Zuid Afrika, Tunesië, Istanbul en San Francisco tijd doorgebracht. Ik spreek dus ook goed Engels, Frans, Duits en Spaans.
Mijn ouders zijn Brabanders van katholieke huize en ik ben opgegroeid met mijn twee oudere zussen in een klein dorp bij Utrecht, Maartensdijk. Ik heb protestantse scholen bezocht en daarna de Universiteit van Amsterdam afgerond, Politicologie en Culturele Antropologie. Ook heb ik de Theaterschool afgerond. Ik ben ongehuwd en heb geen kinderen. Ik woon met veel plezier in de hoofdstad en houd vooral van de individualiteit die men elkaar er gunt en de vrije geesten die er wonen.
Door dit allemaal te vertellen, wil ik zo eerlijk mogelijk zijn over wie ik ben en wat ik kan bieden, zodat u kunt inschatten of ik met u of met uw vader of moeder (of minder valide familielid of vriend) klik. Ik kom graag met u in contact. Ik woon in Amsterdam, maar als het klikt, ben ik uiteraard bereid om te forensen.
Een hartelijke groet,
Daphne Krijnen