Objectieve informatie over datingsites

• ngr

Veel ouderen zijn erg eenzaam, maar kunnen geen betrouwbare datingsite vinden. Maar er is een Nederlandse website, waar ze objectieve informatie kunnen vinden over veel datingsites.

http://www.datingwebsites.nl/

www.datingwebsites.nl/

Iedereen kan daar zijn eigen ervaringen schrijven met verschillende datingsites. Dit is dus een websites met recensies oftewel reviews over datingsites.

Uit deze website blijkt, dat er veel datingsites zijn die oplichten, maar dat er ook een aantal goede datingsites zijn. En er zijn er ook goede datingsites waar je helemaal gratis contacten kunt leggen, dus niet alleen gratis inschrijven en dan betalen om écht contact te kunnen leggen.

Ik hoop dat deze website er aan bijdraagt dat onbetrouwbare datingsites aan de kaak worden gesteld. En iedereen kan daaraan meewerken, door zijn ervaringen daar te publiceren.

• Ries den Uil

Ik ben al een poosje met iemand in contact op een datingsite

Ik zou graag van u vernemen of dit een eerlijke site is?

Kunt u mij hiermee helpen

Je hoort veel over colcenters of oplichtersites

Het gaat over de site ONLINE MATCHES.NL

• Albert

Hallo Ries,

Enige tijd geleden kwam ik ook in contact met een vrouw via deze site. Ik ben van mening dat dit geen betrouwbare site is. Ik wilde na 3 maanden contact met een vrouw wel eens echt contact, maar dit wilde zij niet. Dus ik vroeg haar om haar nummer omdat het me al veel geld had gekost, want het is niet goedkoop al dat contact met de SMS. Maar ook dit wilde zij niet. Ze vertelde mij dat ze geen computer had, dus ze kon ook niet mailen. Ik heb uiteindelijke besloten om te stoppen met het contact, want ik vertrouwde het niet meer. Ik had echt het gevoel dat het goed klikte, maar dat ze geen ander contact met me wilde dan via de site klopt niet. Het moet haar dan toch ook een hoop geld kosten.

Ik denk inderdaad dat het een soort callcenter is en dat ze er voor betaald worden om zo lang mogelijk contact te houden met een man. Ik heb inmiddels via Lexa.nl een leuke vrouw ontmoet. En zou jou dan ook de tip geven om hetzelfde te doen. Er zijn genoeg betrouwbare datingssites waar je alleen maar inschrijfgeld hoeft te betalen, wat een klein bedrag is in vergelijking met de bedragen van de SMS service.

Succes!

Vriendelijke groet,

Albert