Hallo,
Ik ben op zoek naar een ruimte in een verzorgings/verpleeghuis ( gehandicaptenzorg ) om een kapsalon in te maken.
Het mag ook al een bestaande kapsalon zijn.
Na meer dan 10 jaar gewerkt te hebben in een kapsalon in een verzorgingshuis ( peppelrode in eindhoven )
Is mijn huur overeenkomst opgezegd omdat er nieuwe direkteuren in kwamen en deze de kapsalon aan zijn dochter “ gegeven” heeft. ( belangen verstrengeling )
Dit heeft mij diep aangegrepen.
Voornamelijk door de band die ik in al die jaren opgebouwd had met de mensen en de mensen met mij.
Ik heb dus de nodige ervaring met hulpbehoevende mensen, waaronder ook heel veel dementerende mensen.( die per persoon een ander aanpak nodig hebben ).
Ik ben weer op zoek naar een ruimte in de zorg, omdat je dan niet alleen als kapster werkt, maar ook een groot gedeelte van de zorg op je neemt, omdat ze allemaal hulpbehoevend zijn.
Dit geeft mij zo'n goed gevoel!
Deze mensen zijn zo dankbaar en kunnen hun verhaal aan mij kwijt, en gaan met mooie haren de deur uit.
Ik heb de nodige geduld en ervaring en kan goed met mensen omgaan.
Ik zoek een ruimte ( of al bestaande kapsalon )in de buurt van eindhoven, maar ik vind het ook niet erg als deze ruimte verder uit de buurt ligt.
Ben in bezit van een auto, dus geen probleem.
Gr, yvonne ( dames en heren kapster )