gezelschapsdame voor mijn moeder

• Olga

Mijn moeder van 84 jaar is niet meer in staat om zelfstandig te koken.

Ik ben op zoek naar een gezellige lieve gezelschapsdame voor een aantal dagen in de week of het weekend om samen met mijn moeder te koken, te eten en koffie te drinken.

Verdere informatie krijgt u natuurlijk na uw reactie.

• Renée van Vliet

Beste Olga, Ik ben activiteitenbegeleider met veel ervaring in de ouderenzorg. Het lijkt mij heerlijk je moeder gezelschap te houden en te vertroetelen. Het hangt er natuulijk wel vanaf waar zij woont! Laat maar 's horen dan kunnen we wat meer uitwisselen. Hartelijke groet, Renée

• Maureen Jongman

Geachte mevrouw,

Mag ik vragen in welke stad of dorp uw moeder woont?

Dat staat er volgens mij niet bij.

Vriendelijke groet maureen Jongman

• Jolanda

Hallo Olga,

Heeft u inmiddels al een geschikt persoon gevonden?

Zo niet, kan ik misschien iets voor u en uw moeder betekenen. Regio Rotteram.

Met vriendelijke groet,

Jolanda

• Denise

Beste Olga,

Ik heb met veel interesse je oproep gelezen. Ben je nog steeds op zoek naar gezelschap voor je moeder. Ik bied mezelf aan.

met vriendelijke groet

Denise

mobiel 0617696099

• Madeleine

Hallo Olga,

Ik ben een vrouw van 60 jaar, zachtaardig, geduldig, betrouwbaar en zeer actief. Sinds 2010 mijn bedrijfje in de gezondheidszorg failliet ging werk ik niet meer. Pas alleen nog op zo nu en dan. Ik ben mijn hele leven werkzaam geweest in de zorgsector en beschik over referenties en een bewijs van goed gedrag. Ik kan alle dagen en /of weekenden vooropgesteld dat mijn retriever meemag. Zij is zeer gehoorzaam en houdt erg veel van mensen en kinderen en gaat goed met andere honden. Zij heeft een onderhoudvrije vacht.

Graag hoor ik van u wat ik kan betekenen voor uw moeder. En waar ik naar toe moet reizen?

Met vriendelijke groeten,

Madeleine

• Julia3

Beste Olga,

Ik heb ervaring met het zorgen voor ouderen die niet meer alleen thuis kunnen verblijven. Ik doe dit indien nodig meerdere dagen aaneengesloten, 24 uur per dag, intern dus. Ik doe de boodschappen, kook de maaltijden, help bij aan/uitkleden, steunkousen, enz.. Ik lees voor, ontvang visite, zorg dat de keuken opgeruimd is, doe licht huishoudelijk werk en assisteer daar waar nodig is. Doe geen verpleegkundige handelingen. Ben in bezit van auto, reisafstand is geen bezwaar. Indien u nog hulp nodig heeft zou ik graag een reaktie van u ontvangen. Ik ben een vriendelijke beschaafde weduwe, 60+, met goede algemene ontwikkeling en ervaring met het omgaan met ouderen.

Vriendelijke groet,

Julia.

juliazorg@live.nl

• Mirjam Gerrits

Hallo,

Ik ben een 34 jarige oncologieverpleegkundige. Ivm een skiongeval zit ik in de ww. Aangezien de banen niet voor het oprapen liggen, wil ik op deze manier een beetje geld verdienen.

Ik ben een spontane, zorgzame en gezellige meid met 10 jaar ervaring in het ziekenhuis.

Ik ga graag met mensen om.

Ik zou graag willen weten o u nog iemand zoekt en wat u verwacht.

Met vriendelijke groet,

Mirjam gerrits

Haarlem