gezelschapsdame

• Roos

Ik ben een dame van 55 jaar en zoek werk als gezelschapsdame bij ouderen.

Met mij kan men over actuele zaken praten, ben belezen, wereldburger.

Ik heb ervaring met jong-dementerenden als vrijwilliger, kan prima met kinderen omgaan evenals huisdieren.

Een luisterend oor, foto's bekijken, uitstapjes maken en spontaan telefoontje.

Licht huishoudelijk werk is bespreekbaar.

Ik heb eigen vervoer.

Graag licht ik vragen toe in een persoonlijk gesprek.

Vriendelijke groeten,

Roos

• Roos

Ik ben een dame van 55 jaar en zoek werk als gezelschapsdame.

Met mij kan men over actuele zaken praten, over vroeger, ben belezen, een wereldburger.

Ik heb ervaring met jong-dementerenden als vrijwilliger, kan prima met kinderen overweg evenals huisdieren.

Een luistered oor, foto's bekijken, uitstapjes maken, shoppen, musea bezoekjes, doktersbezoek, en een spontaan telefoontje..

Licht huishoudelijk werk is bespreekbaar.

Ik heb eigen vervoer.

Graag licht ik vragen toe in een persoonlijk gesprek.

Regio Gelderland.

Vriendelijke groeten,

Roos

• Ilonka

Beste Roos,

In welke regio woont u? Wij zoeken namelijk iemand voor mijn vader die in Hilversum woont.

Met vriendelijke groeten,

Ilonka woltering

• Roos

Dag Ilonka,

Ik woon zelf in Ermelo.

Hilversum is geen probleem, ik kom er best regelmatig.

Vriendelijke groeten,

Roos

• Christa

Beste Roos,

Graag wilde ik weten wat de kosten en verplichtingen wederzijds zijn.

Wij zijn naar iemand op zoek voor onze bejaarde moeder van 81 die in Harderwijk woont.

Met vriendelijke groet

Christa

• Mirjam

Ik ben een vrouw van 38 jaar. Ik woon in Hilversum. Naast mijn werk in het speciaal onderwijs wat ik twee dagen per week doe wil ik graag wat meer in de zorgverlening doen. Ik heb drie schoolgaande kinderen maar ben desalnietemin flexibel. Ik praat graag maar kan ook erg goed luisteren. Ik ben beleefd en laat mensen in hun waarde. Ik hou van netjes, licht schoonmaak werk is voor mij prima. Ik ben in het bezit van een auto. A.s. zomer ben ik afgerond yogadocent met een verdieping in seniorenyoga en mijn wens is om aan 50 plussers yogales te geven. Kent u iemand die behoefte heeft aan een vaste gezelschapsdame in de omgeving Hilversum, reageer dan graag.

Mirjam

• Caroline

Mijn naam is Caroline Benard. Ik ben een vrouw van 55 jaar, ruim 25 jaar getrouwd en moeder van 3 studerende op kamers wonende kinderen. Zelf heb ik ook gestudeerd. Ik ben juriste en heb ook een tijd als bedrijfsjurist gewerkt maar er destijds voor gekozen mijn opgroeiende kinderen zo veel mogelijk van dichtbij mee te maken. Sinds 2 jaar werk ik weer, parttime, van huis uit. Ik help mensen bij het vinden van een levenspartner voor een duurzame relatie. Dit werk doe ik met veel plezier maar ik heb nog genoeg tijd over om deze op andere wijze te besteden. Eén van mijn cliënten vertelde mij onlangs over haar werk als gezelschapsdame voor een oudere dame. Dat heeft mij toen aan het denken gezet. Ik denk dat dit werk mij ook veel voldoening zou geven. Graag zou ik in contact komen met iemand die behoefte zou hebben aan mijn gezelschap. Gezellig praten, (voor)lezen, wandelen, een ritje ergens naar toe, samen boodschapjes doen, contact maken en de eenzaamheid verbreken. Mocht u interesse hebben, dan hoor ik dat graag. Ik woon in de regio Den haag.

0611321673