gezelschapsdame

• Mirka

Vitale energieke vrouw van 64 jaar zou graag enige dagen per week willen functioneren als gezelschapsdame voor ouderen.

Mijn werkzame leven was in een ziekenhuis, echter geen verpleegster of verzorgster.

Mijn voorkeur gaat uit naar: onderhoudende gesprekken, bespreken van actualiteiten, gezamelijk boodschappen doen,

lichte huishoudelijke werkzaamheden, lichte persoonlijke verzorging, normale omgang met huisdieren en verzorging etc. etc.

Heb ervaring met omgang met ouderen.

Mijn verwachting voor deze diensten is een geldelijk onkostenvergoeding.

Ben woonachtig in Ermelo. Bezit een eigen auto.

Bent u geintresseerd neemt u dan even contact met mij op.

Met vriendelijke groet,

Mirka

• Monique

Dag Mirka, ik kom toevallig bij je advertentie . Ik vraag me af of jij nog plek hebt om iets voor mijn moeder te betekenen. Zij woont ook in Ermelo en heeft twee jaar geleden een herseninfarct gekregen en als gevolg daarvan heeft zij haar auto de deur uit moeten doen, kan niet zelf de deur uit en is afhankelijk van anderen om iets met haar te ondernemen.

Mijn moeder is altijd een ondernemende vrouw geweest , onafhankelijk en heeft zelf veel in de ouderenzorg gedaan.

Heeft nu heel veel zelfstandigheid moeten inleveren en dat valt haar zwaar.

Zij leeft op van winkelen, kopje koffie drinken in het dorp of even met iemand boodschappen doen.

Kunt u iets voor haar betekenen dan kunt u mij bellen of anders mailen info@triadome.nl en mijn telefoonnummer is 06 249 12 104.

Hartelijke groeten, Monique