Zoekt u of uw ouder leuk gezelschap of hulp?

Heeft u te weinig tijd voor een gezellig bezoekje aan uw ouder(s)? Vindt u dat uw ouder zo nu en dan wat meer aandacht nodig heeft? Voelt uw ouder zich soms eenzaam en alleen?

Ik werk ook met mensen in een instelling,Mensen die ziek zijn en jong volwassenen.

Dan kan ik uw ouder / of u wellicht bijstaan als veelzijdige gezelschapsdame.

Ik ben een dame (29 jaar oud), die me graag wil inzetten voor ouderen en mensen die wel eens een maatje of wat aandacht kunnen gebruiken. Ik heb hier een uitgebreide ervaring mee. Wat kunt u van mij verwachten? Alle aandacht waar uw ouder behoefte aan heeft, zoals bijvoorbeeld:

- een luisterend oor

- - iemand bezoeken in het ziekenhuis.

- een goed gesprek

- Leren omgaan met een pc.

- afhankelijk van de stemming van uw ouder/ of u samen iets ondernemen (wandeling of boodschapje)

- de krant doornemen of iets voorlezen uit een tijdschrift/ boek

- een leuk spelletje doen

- knutselen

- licht huishoudelijk werk

- koken /samen koken.

- verzorging van dieren/ hond uitlaten.

Heeft u meer suggesties dan hoor ik deze graag.

Vergoeding:

De vergoeding is 30,00 euro (voor het eerste uur en 30,00 euro voor het tweede uur), omdat ik van mening ben dat een kwalitatief bezoek aan uw ouder/ u in alle rust deze tijd in beslag mag nemen. Heeft uw ouder behoefte aan meer tijd, dan zijn de kosten voor de opvolgende uren 25,00 euro per uur.

Gelieve niet te reageren, indien het relationele intenties betreft !

Werkzaam in: Lelystad en Almere,Overige afstanden op aanvraag.

Op dit moment heb ik alleen nog tijd op woensdag de gehele dag, Vrijdag avond, Zaterdag gehele dag,En zondag gehele dag.

Ik ben in het bezit van een diploma in de zorg en welzijn,En ik kan een verklaring omtrent gedrag overhandigen.

Ik doe niet aan medische of verpleeg technische handelingen.

U kunt mij uiteraard ook betalen uit uw PGB.

U kunt mij mailen via weerdenburgdanielle@gmail.com