gezelschap en service voor ouderen

• iggfreya

Woont u in de omgeving van Den Haag/Wassenaar of Bloemendaal/Overveen?

Bent u wat ouder en zou u wat meer tijd in gezelschap van een ander willen doorbrengen? Samen een museum bezoeken of een theatervoorstelling bijwonen? Een middagje naar het bos? Samen uw levensverhaal schrijven?

Hebt u geen kinderen, of wonen ze te ver weg? Misschien zelfs wel in het buitenland? Of hebben ze het erg druk? Zijn uw vrienden zelf ook al op leeftijd en wat minder mobiel?

Er kunnen vele redenen zijn waarom behoefte heeft aan wat extra ondersteuning en gezelligheid.

IN GOED GEZELSCHAP heeft dit onderkend en biedt u haar gezelschap en services aan! Wij zijn goed opgeleid, hebben een brede belangstelling en zijn oprecht geïnteresseerd!

Bel voor kennismaking: Den Haag/Wassenaar: 06-51 93 98 83 of Bloemendaal/Overveen: 06-49 71 43 67.

Of bezoek onze website: www.ingoedgezelschap.com

• Myrthe

Binnenkort ga ik met vakantie voor 3 weken. Is er een mogelijkheid dat u in die periode mijn moeder minimaal 1 keer per week bezoekt?

Ik hoor graag van u.

• iggfreya

Beste Myrthe,

Het beste is om even telefonisch contact op te nemen. Dan kunnen we even kennismaken en afstemmen over de periode, en wat precies de behoeften zijn van uw moeder. Tel.nr. 06-51939883