Gezelschapsdame voor ouderen

• Inge

Ik ben een spontane Hollandse vrouw en zit al 30 jaar in de zorg als ziekenverzorgende en activiteiten begeleidster .

Met name in de Psycho Geriatrie heb ik veel ervaring.

Heb alle opleidingen gedaan op dit gebied, als comfort zorg, omgaan met gedragsvormen , vroegtijdig herkennen van dementie en begeleiden door activiteiten trainingen.

Door de steeds veranderende en hogere werkdruk tegenwoordig raak ik het gevoel van iets betekenen een beetje kwijt.

Daarom zoek ik naast mijn werk in de zorg 1 of twee ouderen.

De nadruk moet niet liggen op verzorging maar kwaliteit van het leven.

Wat ik bied: gezelschap , begeleiding bij sociaal maatschappelijke ondernemingen, gesprek aangaan, ondersteuning algemene dagelijkse levensbehoeften.ADL

Liefst in de omgeving van Zeewolde.

Hebt of vragen over beschikbaarheid en onkosten vergoeding reageer gerust, dan maak ik graag een afspraak met u.

• Monique Livrud

Ik zoek een of meer inwonende gezelschapsdame(s) voor mijn moeder(91). Zij heeft geen verzorging nodig, maar wil liefst iemand in huis, dag en nacht. Zij woont tussen twee dorpen in, elk op ongeveer 2 km, dus een auto is nodig.

Het werk beslaat een kleine vier uur per dag: de maaltijden klaarmaken, de strijk doen, een klein handwasje af en toe, boodschappen doen, medicatie klaarleggen, één keer per week naar de kapper rijden.

De dame beschikt over een ruime slaapkamer met TV, eventueel een tweede kamer die als salon kan dienst doen.

De baan zou ingaan per 1 december.

Mijn moeder woont in Meise, 20 km ten noorden van Brussel, België.

• Pauline

Hallo Monique,

Ik woon in het zuiden van Nederland en heb interesse om uw moeder bij te staan.

Ben 52 jr en bezit de nodige ervaring in de gezondheidszorg.

U kunt mij bereiken via layka_39@hotmail.com.

Groetjes Pauline