Ervaring met kattenverjager?

  • Dennie

    Vooral ouderen gebruiken met name kattenverjager om ongewenste (huis) dieren uit de tuin te houden. De hoge pieptoon horen zij vaak niet maar anderen horen het weer wel. Wat is uw ervaring met het gebruik hiervan? En heeft u het apparaat ook in gebruik wanneer er kleine kinderen in de buurt zijn? Zo ja, wat valt u hierin op? Graag horen wij uw ervaring hierin. Meer informatie kunt u vinden op http://www.pieptonen.nl meldpunt hoge tonen: 06 49 13 77 77.

  • Gerhardus Boerma

    Door mijn ontslag nu bijna twee jaar geleden, waarbij ik een afkoopsom voor bijna vier decenia heb kunnen uitonderhandelen was ik in staat een hypotheek te nemen op een benedenwoning in de betere buurt en met beschermd stadsgezicht waar ik mij nu zelfstandig heb kunnen vestigen.Aan de buitenkant kent mijn woning twee tuinen. aan de achterkant een achtertuin en aan de voorkant een voortuintje, beide ordentelijk ingedeeld, de bestendigheid van het predicaat beschermd stadsgezicht geeft natuurlijk een voorbeeldfunctie. Die voorbeeldfunctie brengt met zich mee dat de tuinen er tiptop uit moeten zien Het hoeft geen betoog dat bij het beheren van deze erfgoederen geen katten gewenst zijn.Ik heb dit opgelost door een mannetje op strategische plaatsen ongeisoleerde stroomdraden te laten plaatsen. Wanner ik nu op een van mijn voor en achter geplaatste bewakingscamera's zo'n vies beest aan ziek komen, hoef ik slechts desbetreffende stekker in het stopcontact te steken en veelal binnen enige minuten is het tot grote hilariteit mijnerzijds raak en verlaat een hard krijsende kat mank mijn tuin.