gezelschapsdame

• iris

hallo ik ben een vrouw van 47 jaar en getrouwd geweest. heb 2 uitwonende kinderen en woon in den haag. Ik zou graag weer als gezelschapdame werken om weer sociale contacten te hebben. voel mij ook eenzaam en ik heb ook als verzorgster gewerkt in een verpleegtehuis. gr. iris

• Jasper de vries

Ik zoek voor de periode van 20 september tot en met 7 oktober een gezelschapsdame in de buurt van Breda,

het gaat om een dame van 83 jaar die niet s'nachts alleen durft te blijven. U moet dus s'nachts aanwezig zijn.

Reakties gaarne naar jasperdevries6@hotmail.com

• Lida

ik ben een vrouw van 65 jaar en heb gehoord dat er mensen zijn die wel een gezelschapsdame kunnen gebruiken. ik heb een sociale instelling en wil dit werk wel graag doen. ben in het bezit van een rijbewijs en zoek werk in de omgeving van heusden, waalwijk en omstreken.

• marian

Ik ben een vrouw van 49 jaar, en heb gehoord dat er veel ouderen die op zoek zijn naar een gezelschapsdame. Ik kan goed luisteren, en heb ervaring met het werken in de ouderenzorg. Omgeving Roosendal/Bergen op zoom.

• marjon rodenburg

Mijn moeder woont in verpleeghuis Sonneburgh aan de groene kruisweg Rotterdam.De reden daarvan is dat zij 5 jaar geleden een herseninfarct heeft gekregen en daardoor zit zij permanent in een rolstoel.

Ik zoek voor mijn haar een gezelschapsdame die 2 x in de week tijd voor haar heeft om leuke dingen te doen,of gewoon een gezellige middag met haar te hebben.

Mijn moeder is 72 jaar,maar jong van geest,altijd in voor een geintje,drinkt nog een borreltje voor de gezelligheid en kan lekker kletsen. Ik werk zelf ook,dus ga ik 1 x pw naar haar toe.Ik bel haar ook elke dag voor een praatje.

Om de paar weken gaan we naar Zuidplein.Dan gaan we met een rolstoeltaxi en er kan dan altijd iemand meerijden.

Ze is soms erg eenzaam,want de bewoners van het verpleeghuis zijn vaak te oud of hebben een aandoening waardoor ze sociaal gezien niet meer mee kunnen komen.Dit is wat mijn moeder dus erg mist.

Eventuele kosten van openbaar vervoer zijn wij bereid te vergoeden.

Gegroet marjon

• Jeeves Senioren Comfort

Beste mevrouw Rodenburg

Zojuist lees ik uw bericht. Mocht u nog geen geschikte hulp gevonden hebben voor uw moeder, dan kan ik u zeker helpen.

Jeeves Senioren Comfort levert al 4 jaar ondersteunende en activerende service aan senioren. Ons dienstenpakket biedt hulp in de dagelijkse activiteiten of gewoon als iemand behoefte heeft aan iets meer gemak en comfort. Boodschappen doen, begeleid dokteronderzoek, frisse neus halen, of een kopje koffie drinken, alles is mogelijk! Onze kracht is persoonlijkheid. Wij selecteren een geschikte medewerker voor onze client en mocht het klikken, dan wordt deze gezelschapsdame/heer het vaste gezicht. Zo ontstaat een vertrouwensband.

Op www.jeeves.nl vindt u verdere informatie.

Mocht u interesse hebben, dan kunnen we ten alle tijden een afspraak inplannen.

Met vriendelijke groet,

Carine Vervat

• Jannie

Hallo,

Ik ben Jannie, 61 jaar jong en zou graag op regelmatige basis iets willen betekenen voor een oudere van Italiaans afkomst waardoor ik de taal beter kan leren. Ik ben 42 jaar werkzaam geweest in de administratieve/commerciele sector, beschik over een auto. In ben goed in allerlei voorkomende werkzaamheden en heb een brede interesse. Regio Zoetermeer/Den Haag e.o.

• Natasja

Goedemorgen,

Wij zijn op zoek naar een leuke gezelschapsdame voor onze schoonmoeder die in de Boomberg zit.

Zij is door een herseninfarct halfzijdig verlamd en kan echt veel.

Mijn schoonvader gaat in principe om de dag er heen maar wij zoeken voor de andere dagen iemand die haar gezelligheid biedt, mogelijk een stukje wandelen, het afwasje doet, tijdschrift met haar gaat lezen etc…..

Het is voor de middaguren, ongeveer 3 dagen per week, 1 tot 1,5 uur per dag.

• sahrina

Beste mensen

Mijn is Sahrina

ik ben een vrouw van 26 jaar en heb gehoord dat er mensen zijn die wel een gezelschapsdame kunnen gebruiken. ik heb een sociale instelling en wil dit werk graag doen.heb de opleiding spw 4 afrond en zoek werk in de omgeving van Amsterdam.

om met iemand die daar behoete aan heeft b.v op stap te gaan, boodschappen doen, een concert of een toneelvoorstelling bezoeken, wandelen in de natuur, of spelletjes, te doen babbelen:)

Ben per direct beschikbaar

• Rkia

Bent u op zoek naar een aardige, betrouwbare en integere gezelschapsdame, dan kunt u op mij rekenen.

Ik ben een vrouw van 38, gediplomeerde ziekenverzorgende met 9 jaar ervaring in het verpleeghuis en thuiszorg.

Daar ik altijd het zorgen voor ouderen een roeping heb gevonden wil ik nu weer heel graag weer aan het werk

als prive verzorgende.

Ik ben beschikbaar op verschillende dagen en in het weekend.

Maar ook als u geen tijd heeft om b.v. u ouder in het verpleeg(thuis) op te zoeken kunt u mij inschakelen.

Graag wil ik in de buurt van Amsterdam werken en buiten Amsterdam vraag ik wel een reiskostenvergoeding.

Mocht u gebruik willen maken van mijn diensten dan kunt u mij altijd mailen op rkialachkar@hotmail.com