gezelschapsdame

• ricco swinti

Eileen Schreef:

——————————————————-

> Ik zoek werk als gezelschapsdame voor een ouder

> iemand die graag een boodschapje wil doen in de

> auto, ergens wat wil gaan drinken, iemand wil

> bezoeken, een kletjse wil maken enz. Ik ben zelf

> 60 jaar en wil graag nog wat nuttigs doen.

me vrouw, waar woont u alsik vragen mag ik woon in Belgie he

• Gina Spaans

Hallo,

Mijn naam is Gina Spaans en ik wil heel graag iets kunnen betekenen voor de (eenzame) ouderen.

Dit in de vorm van gezelschap bieden, voor de normale dagelijkse aktiviteiten.

Ik heb affiniteit met ouderen, respekt en geduld.

Dit zijn 3 hele belangrijke eigenschappen die ik kan bieden.

Ik ben er van overtuigd dat er heel veel mensen zijn die zich eenzaam voelen.

Ik woon in Oosterhout in Noord-Brabant.

Zou heel graag een netwerk op willen zetten in mijn woonomgeving.

Heeft u interesse?

Bel mij gerust!

0162-453235

06-44199488

Met vriendelijke groeten,

Gina Spaans

• parel

Hallo

een vraagje ik woon in Utrecht

waar is dat precies Vogelenzang??

MVG

• an vaes

ik zou het ook best leuk vinden om gezelschapsdame te worden tegen een redelijke vergoeding, ben 62jr gepensioneerd doktersasst. ik woon in de omgeving ven eindhoven

Groet An

• Yvette

Dag An,

via het zoeken op internet las ik uw advertentie. Ik ben voor mijn oudere vader op zoek naar iemand die hem gezelschap zou kunnen houden. Hij is geheel zelfstandig woonachtig in Veldhoven.

Met vriendelijke groet, Yvette.

• Julia3

Beste Yvette,

Indien je nog niet voorzien zou zijn voor hulp voor je vader, wil ik mijn diensten aanbieden. Ik ben een ervaren en geregistreerde gezelschapsdame, 65 jaar, woon in Eindhoven.

Vriendelijke groet,

Julia.

• rob

Beste Annelies,

Is Houten ook een optie. Ik zoek voor mijn schoonmoeder een gezelschapsdame voor twee dagdelen in de week, omdat het voor haar gezellig is en vooral ook om mijn schoonvader te ontlasten. Ik wacht je reactie af.

vriendelijke groet,

rob

• rob

Nellie Schreef:

——————————————————-

> Zou het erg leuk vinden om als gezelschapsdame te

> kunnen werken

> Groetjes Nellie

• Feroza

Hallo iedereen ik ben Feroza ern ik ben 30 jaar. Ik ben een lieve en attente gezelschapsdame.Ik ben zorgzaam en altijd vrowlijk . Geen zin om de dagen alleen door te brengen hoor ik hert graag. Ik kan helpen met huishoudelijke werk en boodschappen . Liefs Feroza

• feroza

Ik was vergeten om te melden dat ik in Monnickendam woon slechts 12 km van Amsterdam . Ik kan werken in Amsterdam en omstreken .