Gezelschapsdame bij ouderen

  • Annemieke

    Hallo,

    Ik ben een representatieve dame van 51 jaar.

    Het lijkt me leuk om ouderen wat gezelschap te bieden, bijvoorbeeld het samen boodschappen doen, winkelen, gezellig koffie drinken of een goed gesprek voeren.

    Voor een afgesproken vergoeding kom ik naar Uw huis en kunnen we doornemen wat Uw wensen zijn.

    Graag tot gauw…..

    Met vriendelijke groet,

    Annemiek

  • Mechteld

    Wij zoeken voor onze levendige 84 jarige vader een leuk iemand die op dagelijkse basis in de middagen een paar uur (uren in overleg) ondersteuning kan bieden bij het zelfstandig kunnen blijven wonen. Met ondersteuning bedoelen we lichte, kleine en alledaagse huishoudelijke handelingen. Wij denken aan iemand die een leuke vaste bijverdienste kan gebruiken en tijd heeft om iedere middag onze vader een paar uurtjes te komen helpen met van alles en nog wat. Een huishoudelijke hulp is aanwezig, het gaat echt om de kleine alledaagse dingen. Onze vader is een intelligente man, actief en in bezit van een rijbewijs en auto, we hopen iemand te vinden voor een langere tijd waardoor hij zo lang mogelijk zelfstandig kan blijven wonen. Wat we belangrijk vinden is dat deze persoon:

    • vloeiend Nederlands spreekt

    • woonachtig is in de buurt van Nederhorst den Berg

    • in bezit van rijbewijs zou fijn zijn

    Reacties zijn van harte welkom op fambeijen@hotmail.com.

  • v.brondenstein

    Hai ik ben beschikbaar voor een paar uur.

    voor ondersteuning binden en zowel geschapsdame.

  • v.brondenstein

    Hai ik ben beschikbaar voor een paar uur.

    voor ondersteuning bieden en zowel geschapsdame.

    mijn email is vivian_yonne@hotmail.com

  • paulette groenewold-bronkhorst

    Geachte lezer(es),

    Het lijkt mij leuk als bijverdienste ouderen of zieke mensen in het midden van het land gezelschap te houden en hulp te bieden. Ik ben een representatieve vrouw van 57 jaar, getrouwd en moeder van vier kinderen. Met hen woon ik op een boerderij (met nogal wat dieren) en weet dus (ook) fysiek van aanpakken. Als freelance journaliste ben ik al zo'n 27 jaar werkzaam voor een brede groep nederlandse tijdschriften. Door dit werk, en ook door andere werkzaamheden in het verleden, zoals redactrice en productieassistente bij een tv-programma en freelance stewardess, heb ik best wat van de wereld gezien en beschik (mede)daardoor over een redelijke algemene ontwikkeling, hetgeen interessante, onderhoudende en ook gezellige gesprekken ten goede komt.

    Heeft u een huisdier, dan valt de zorg hiervoor tijdens mijn verblijf bij u ook onder mijn taken.

    Zou u het leuk vinden als ik u gezelschap houd, tijdens wandelingen, winkelen, ziekenhuisbezoeken of gewoon thuis, neemt u dan gerust contact met mij op zodat we het een en ander kunnen doorspreken.

    Graag tot gauw…..

    Hartelijke groet,

    Paulette Groenewold=Bronkhorst

  • Gerard Baert

    Hallo Els,

    Wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen.

    Kijk eens op www.connect-2.nl onder “verzorgende reizen voor ouderen”.

    groet,

    Gerard

  • Ineke Latour

    Beste Paulette,

    Via het zoeken op internet kwam ik bij jouw advertentie terecht. Wij zijn op zoek naar een gezelschapsdame voor onze vader. Mijn vader woont in Driebergen en is mama bijna een jaar geleden plotseling overleden. Na deze hectische rouw periode woont papa nog steeds zelfstandig, maar is het runnen van het huishouden erg moeilijk voor hem en geeft dit ergenis. Deze ergenis wordt vooral veroorzaakt door zijn gezichtsvermogen dat door macula-degeneratie erg verslechterd is. Daarnaast zoekt hij ook een beetje gezelschap en iemand met algemene beschaving en gespreksstof. Mijn vader had vroeger een belangrijke baan en is wel belezen ( leest via ‘hoor’ boeken veel). Mijn vader is 82 jaar en woont in een apartementen complex in Driebergen.

    Heeft u referenties die wij kunnen benaderen? Het zou leuk deze te benaderen, maar ook u te ontmoeten.

    Hartelijke groeten,

    Ineke Latour

    Den Haag

  • zakia mjahed

    Ik ben een vrouw van 48 jaar in beziet van diploma helpende zorg een wel zijn.

    IK heb altijd met ouder mensen gewerkt

    dit lijkt mij als gezelschdame heel leuk om te doen.

    Met ouderen praten helpen een leuk dingen doen.

    Ik woon in tilbug.

    Ikwil graag in tilburg of in de buurt van tilburg helpen.

    Graag een reactie van u.

    Bedankt .

  • Julia

    Beste Ineke

    Indien u nog niet voorzien bent voor uw vader kunt u contact met mij opnemen. Ik ben ibv KvK-registratie, VAR en Beroepsaansprakelijkheidsverzekering.

    Vriendelijke groet

    Julia

  • rob

    Geachte mevrouw Groenewold,

    Wij, de kinderen en partners, zoeken een gezelschapsdame voor mijn schoonmoeder van 80 voor twee dagdelen in de week. Mijn schoonmoeder is een lieve, zachte positief gestemde vrouw. Ze lacht om haar vergissingen. Mijn schoonvader van 82 is nog gezond, maar kan het langzamerhand niet meer aan. Uw profiel kwam erg goed in de buurt het plaatje zoals we ons dat voorstellen. Ik zou dan ook graag met u in contact komen om te kijken of het zou kunnen passen

    vriendelijke groet, rob