Geachte lezer(es),
Het lijkt mij leuk als bijverdienste ouderen of zieke mensen in het midden van het land gezelschap te houden en hulp te bieden. Ik ben een representatieve vrouw van 57 jaar, getrouwd en moeder van vier kinderen. Met hen woon ik op een boerderij (met nogal wat dieren) en weet dus (ook) fysiek van aanpakken. Als freelance journaliste ben ik al zo'n 27 jaar werkzaam voor een brede groep nederlandse tijdschriften. Door dit werk, en ook door andere werkzaamheden in het verleden, zoals redactrice en productieassistente bij een tv-programma en freelance stewardess, heb ik best wat van de wereld gezien en beschik (mede)daardoor over een redelijke algemene ontwikkeling, hetgeen interessante, onderhoudende en ook gezellige gesprekken ten goede komt.
Heeft u een huisdier, dan valt de zorg hiervoor tijdens mijn verblijf bij u ook onder mijn taken.
Zou u het leuk vinden als ik u gezelschap houd, tijdens wandelingen, winkelen, ziekenhuisbezoeken of gewoon thuis, neemt u dan gerust contact met mij op zodat we het een en ander kunnen doorspreken.
Graag tot gauw…..
Hartelijke groet,
Paulette Groenewold=Bronkhorst